Dermarome støtter Ukraine og kvinderne i Masai Mara, Kenya

DermaCare er navnet på vores CSR-program, hvor vi stræber efter at gøre en forskel. Et af vores samarbejder er med Basecamp Maasai Brand (BMB), et fair trade-projekt, der styrker dårligt stillede Masai-kvinder i Masai Mara, Kenya. Projektet gør det muligt for disse kvinder, at producere og sælge deres traditionelle håndværk, hvilket giver dem en pålidelig indtægtskilde

For at støtte Ukraine, og samtidig også Masai-kvinderne i Masai Mara, har vi lagt en bestilling på armbånd, designet i Ukraines farver. For at vise vores støtte donerer vi også 30.000 kr til Røde Kors' nødhjælpsindsats i Ukraine.

”Vi har været en stolt sponsor af Basecamp Foundations arbejde i Kenya siden 2009, og dette var en fantastisk måde at kunne hjælpe med at støtte Ukraine i denne svære tid” - Henning Nielsen, Koncernchef Dermanordic

Basecamp Foundation
blev stiftet af Sven Wilhelmsen i 1998. og er en almennyttig fond, der arbejder på, at forbedre vilkårene for både mennesker, dyreliv og miljø gennem økoturisme. I deres hjælpearbejde fokuserer de på beskyttelse af natur, miljø og dyreliv, bevarelse af lokale kulturer, traditioner og håndværk, uddannelse, arbejde og sundhedsmæssige spørgsmål. Gennem årene er Basecamp Fonden blevet en del af vores kultur, og vi følger med stor interesse alle projekter og udviklinger i området.

• basecamp foundation
  • masai mara