GrandeLASH LIFT

GrandeLASH-LIFT - Heated Lash Curler

Trænger vipperne til et løft?

Nu kan du lave et "LASH-LIFT" på få sekunder derhjemme eller på farten!

Nu lancerer Grande Cosmetics den ultimative genopladelige, opvarmede vippe bukker til effektivt og sikkert at bukke vipperne med varme for et holdbart resultat.

I modsætning til traditionelle vippe bukkere, der kan føre til knæk af vipperne, bukker dette nye og revolutionerende vippe-tool skånsomt vipperne uden knæk eller unødvendigt slid på vipperne. Det rillede sikkerhedsdesign beskytter huden og forhindrer varmen i direkte kontakt med øjenlåget.

GrandeLASH-LIFT - Heated Lash Curler Vejl. Pris: 329 DKK

GrandeLASH-LIFT Heated Lash Curler kan indstilles til at bukke vipperne ved lav og høj temperatur for den helt rigtige mængde af mild varme til at bukke og løfte vipperne. Når silikoneindikatorknappen skifter fra rød til hvid, er den opvarmede vippebukker klar til brug. På blot få sekunder vil vipperne fremstå buede og flotte, ligesom ved et professionelt LashLift.

GrandeLASH LIFT holder vipperne buede i op til 8 timer.

Den lille vippebukker varmes op på under to minutter, oplades let med USB-kabel og sidst men ikke mindst er det praktiske design lige til at have med på farten.

• Effektiv og skånsom
  • Intet slid på vipperne
  • Attraktiv pris
  • Fri for kemikalier
  • USB-kabel inkluderet

GrandeLASH-LIFT - Heated Lash Curler Vejl. Pris: 329 DKK

Anvendelse: Vælg mellem to temperaturindstillinger ved at trykke én gang på den ovale indikator for lav eller to gange for høj. Vi anbefaler at du anvender din mascara inden brug, mens vippebukkeren varmer op for det bedste resultat.

Når vippebukkeren er varmet op, og silikoneindikatoren skifter fra rød til hvid, skal du holde bukkeren nær vippekanten i mindst 10 sekunder for en smukt opadvendt vippebuk. Gentag efter behov. Kan anvendes med eller uden mascara.

OM GRANDE COSMETICS

Grande Cosmetics' vision er, at naturlig skønhed begynder med at fremhæve det, du allerede har. Alle Grandes produkter er udviklet i henhold til klinisk dokumenterede resultater sammen med en dosis glamour - dette er brandets DNA! Grande tilbyder produkter til øjenvipper, øjenbryn, læber og ansigtet. Det er frem for alt GrandeLash-MD, der har tiltrukket forbrugernes opmærksomhed og vundet mange priser. GrandeLASH-MD er et bedst sælgende produkt hos blandt andre Sephora. Produkterne er både oftalmologisk og dermatologisk testet og godkendt som en plante-stimulerende behandling af øjenvipperne.

Lancering 15. Februar 2023

• Skønhed

• grande cosmetics
  • makeup
  • skønhed

Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også kosmetologskolerne; Elisabethskolan i Stockholm, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.

I vores produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN og N.C.P.