Ny Alto Advanced Defense and Repair Serum™

ALTO ADVANCED DEFENSE AND REPAIR SERUM™

Nu med to nye patenterede antioxidantteknologier, der beskytter
huden mod indre og ydre stressfaktorer. Formuleringen kombinerer
vitamin C og E, plus 17 yderligere miljøbekæmpende ingredienser
mod frie radikaler.

En NY superpotent antioxidant, der understøtter
hudfornyelsen, forbedrer hudens udstråling, rødme samt overordnede
tone og struktur som følge af frie radikaler fra miljømæssige og indre
stressfaktorer.

HOVEDINGREDIENSER:

1. Pyrroloquinolin quinon allylester (Allyl PQQ): Patenteret, superpotent antioxidantteknologi, der effektivt neutraliserer frie radikaler produceret af kroppens naturlige, iboende processer og understøtter mere effektiv energiskabelse, der er afgørende for hudens fornyelses- og reparationsproces.
  2. Planktonekstrakt: Indeholder et enzym, der understøtter og hjælper med at forynge udseendet af fotoskade.
  3. Mikrococcus lysat: Indeholder et enzym, der understøtter hudens naturlige genopretningssystem efter skader som følge af solens eksponering.
  4. Proprietær botanisk antioxidantblanding: Synergistisk antioxidantforsvar.
  5. C-vitamin (Tetrahexyldecyl Ascorbat) &E-vitamin (Tocopherylacetat): Neutraliser UVB-inducerede frie radikaler.
  6. Blanding af kaffe, safran, superoxiddismutase og ergothioneine: Forbedrer vitalitet og udstråling.
  7. Anti-forureningskompleks: Forsvarer sig mod partikler, modvirker udseendet af rynker og ujævn hudtone.
  8. Bisabolol (og) Zingiber Officinale (Ingefær) Root Extract: Synergistisk beroligende kompleks. Hjælper synligt med at reducere rødme og giver komfort til huden.
  9. Niacinamid: Form af vitamin B3 hjælper med at forbedre fugt og udseendet af hudens klarhed.
  10. Lakridsekstrakt: Lyser hudens udseende op.
  11. Trifluoracetyl Tripeptid-2: Hjælper med at forbedre udseendet af hudens fasthed og modstandsdygtighed.

• Sundhed, sundhedsvæsen, lægemidler

• professionel hudpleje
  • profesionel hudpleje
  • hudpleje
  • skinbetter science®
  • skønhed

Dermarome er Nordens førende distributør inden for hudpleje og makeup. I vores produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI ,LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN og N.C.P. Med mere end 30 år i branshen har vi en solid erfaring og vi arbejder progressivt for at skabe nye værktøjer til viden og vækst. Sammen med vores partnere hos hudplejesaloner, SPA'er, parfumerier, stormagasiner og e-tailers ønsker vi at stå for øget viden, kvalitet og service i vores branche. Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også hudplejeskolerne; Elisabethskolan, Sveriges første og ældste internationalt godkendte kosmetologskole, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.