Perfekte stylede bryn med Brow Styling Soap

Browgame Cosmetics Brow Styling Soap er et Hollywood-inspireret vidunder, der skræddersyer dine bryn, og hjælper dig med at løfte, tæmme og forme hvert enkelt hårstrå. Brow Styling Soap giver et langvarig hold, og giver dig fyldige og definerede øjenbryn.

Nem at påføre: kom lidt vand på den medfølgende børste, gnid børsten i Brow Styling Soap, form derefter dine bryn til den ønskede form.

• Transparent produkt, der passer alle hudtoner og brynfarver
  • Langvarigt hold, der holder øjenbrynene på plads
  • Nem at påføre
  • Hjælper med at tæmme ustyrlige bryn
  • Fikserer brynene uden at stivne eller flage
  • Vegansk, cruelty-free, vandbaseret, alkoholfri, parabenefri og oliefri
  • 20g Aluminiumbeholder, der kan genbruges eller bruges til noget andet

• Sundhed, sundhedsvæsen, lægemidler

• skønhed
  • browgame cosmetics

Dermarome er Nordens førende distributør inden for hudpleje og makeup. I vores produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI ,LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN og N.C.P. Med mere end 30 år i branshen har vi en solid erfaring og vi arbejder progressivt for at skabe nye værktøjer til viden og vækst. Sammen med vores partnere hos hudplejesaloner, SPA'er, parfumerier, stormagasiner og e-tailers ønsker vi at stå for øget viden, kvalitet og service i vores branche. Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også hudplejeskolerne; Elisabethskolan, Sveriges første og ældste internationalt godkendte kosmetologskole, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.