PROBIOTIC LIP BALM

NYHED FRA AURELIA LONDON

PROBIOTIC LIP BALM

Forkæl dine læber med kraften fra probiotika. Denne probiotiske læbebalm er formuleret med et naturligt strejf af lyserødt pigment, og giver den perfekte daglige pleje til dine læber.

Den nærende læbebalm er beriget med PROTIDA™-teknologi, mongongoolie, Kalahari melonfrøolie og rigt sheasmør, der plejer intensivt tørre læber, og hjælper med at beskytte dem mod vind og vejr. Oplev en frisk duft af appelsin og geranium hver gang du påfører den, samtidig med. at læberne får et strejf af lyserødt pigment, hvilket giver en diskret glans.

Anvendelse: Påføres på læberne efter behov.

• Giver læberne en diskret glans

• Beroliger og reparerer tørre læber

• Lindrer ømme læber

• Beskytter læberne mod vind og vejr