Morten Jakobi, VP Managed Services Dustin.

Dustin lancerer ny e-signeringstjeneste i samarbejde med Scrive

Nu lancerer Dustin, førende onlinebaseret IT-partner i Norden og Benelux, en e-signeringstjeneste - eSign - i samarbejde med Scrive. Tjenesten skal gøre det lettere for virksomheder at indgå aftaler på en sikker og fleksibel måde.

eSign er en administreret tjeneste, der kan købes som enten en tillægstjeneste eller en selvstændig tjeneste. Den henvender sig til både små og store virksomheder og tilbyder en sikker og hurtig måde til at underskrive og håndtere elektroniske dokumenter.

– Vores tjenester hjælper med at lette det daglige arbejde for virksomheder. Med eSign kan vores kunder effektivisere deres underskriftsproces for at reducere den tid og de omkostninger, som kan være forbundet med traditionelle papirbaserede underskriftsprocesser. Den er utrolig brugervenlig og kan bruges på enhver enhed, hvor som helst og når som helst, siger Morten Jakobi, VP Managed Services Dustin.

– Vi er meget glade for dette partnerskab. På denne måde vil Dustin kunne give sine kunder og dermed også sine kunders kunder en bedre brugeroplevelse, hvilket sparer tid, penge og papir i processen. Vi er altid glade for at hjælpe virksomheder med at gøre forretning på en smartere og mere effektiv måde, og Dustin er en fantastisk partner til at opnå dette i stor skala, siger Paula Palk, VP Channel hos Scrive.

eSign installeres på mindre end to minutter og gør det muligt at underskrive og håndtere dokumenter elektronisk. Det gør underskriftsprocessen betydeligt mere effektiv sammenlignet med traditionelle papirbaserede processer. Tjenesten er sikker: De elektroniske signaturer er juridisk bindende og opfylder lovmæssige krav til elektroniske signaturer og dokumenthåndtering.

Læs mere om Dustins tjenester og løsninger her.

Dustin er en førende onlinebaseret IT-partner i Norden og Benelux. Vi hjælper vores kunder med at være på forkant ved at levere den rette IT-løsning til deres behov.

Vi tilbyder cirka 280.000 produkter med tilhørende tjenester til virksomheder, den offentlige sektor og privatpersoner. Omsætningen i virksomhedsåret 2021/22 endte på ca. 23,6 mia. SEK, og ca. 90 procent af indtægterne kom fra erhvervsmarkedet.

Dustin har cirka 2500 medarbejdere og har været børsnoteret på Nasdaq Stockholm siden 2015 med hovedkontor i Nacka Strand lige uden for det centrale Stockholm.

Pressekontakt Press & PR Manager +46 73 850 54 85

Dustin er en førende onlinebaseret IT-partner i Norden og Benelux.

Vi tilbyder cirka 280.000 produkter med tilhørende tjenester til virksomheder, den offentlige sektor og privatpersoner. Omsætningen i virksomhedsåret 2022/23 endte på ca. 23,6 mia. SEK, og ca. 90 procent af indtægterne kom fra erhvervsmarkedet.

Dustin har cirka 2200 medarbejdere og har været børsnoteret på Nasdaq Stockholm siden 2015 med hovedkontor i Nacka Strand lige uden for det centrale Stockholm.