Virksomhedens telefonløsning er ofte det første, kunden møder

Virksomhedens telefonløsning er ofte det første, kunden møder

Der skal være styr på telefoniløsningen i en virksomhed, sådan at kunden får et godt førstehåndsindtryk ved det første møde. Lund & Erichsen hjælper gerne jeres virksomhed med at finde den bedste løsning for jer.

Det første, en kunde møder, når vedkommende skal i kontakt med jeres virksomhed, er stort set altid jeres telefonløsning. Derfor er det en rigtig god idé at undersøge de forskellige muligheder for erhvervstelefoni til jeres virksomhed, sådan at kunderne får nogle gode første møder.

Lund & Erichsen har over 20 års erfaring inden for netop dette, og de har derfor fingeren på pulsen i forhold til at kende udviklingen og de mange nye muligheder, der hele tiden udvikles inden for telefoni.

Telefoniløsningen skal gerne være professionel, effektiv og driftssikker. Men derudover har de forskellige virksomheder også forskellige krav og ønsker til funktionalitet og telefoniløsninger. Der findes mange forskellige telefontyper, alt efter om du ønsker mobiltelefoner, bordtelefoner, softphones, hvor opkaldt foregår på PC’er eller en kombination af dem alle. Derfor står Lund & Erichsen klar til at hjælpe netop din virksomhed med at finde den løsning, der fungerer allerbedst for jer.

Du kan læse meget mere om de forskellige løsninger på www.l-e.dk/kompetencer/erhvervstelefoni