Pressemeddelelse -

Ny webportal til konsulenter fra Eaton identificerer løsninger inden for strømstyring til datacentre

Eaton Corporation har introduceret sin nye Data Centre Consultant Portal på www.eaton.eu/datacenters/consultants. Portalen skal hjælpe konsulenter i Europa, Mellemøsten og Afrika (EMEA) med at identificere og levere pålidelige, omkostnings- og energieffektive løsninger til datacentres strømforsyningssystemer. Portalens interaktive design og enkle, fokuserede navigation gør, at brugerne hurtigt kan få fat på de oplysninger, de skal bruge.

Den nye portal tackler de forretningskritiske problemer, som el- og it-konsulenter møder i datacentermiljøet og viser dem, hvilke Eaton-løsninger de kunne overveje. Konsulenterne kan, ud over at navigere gennem forretningskritiske problemer, få adgang til løsninger og den relaterede dokumentation med produktspecifikationer via traditionelle menuer med produktgrupper. Her er alle datacenterprodukter opdelt i grupperne strømdistribution, strømkvalitet, varmestyring og overvågning. Brugere, som er godt kendt med Eatons produktsortiment, kan via portalen gå direkte ind på de enkelte produkter. Eaton har for hvert produkt samlet dokumentation med detaljerede specifikationer samt tegninger, præsentationer, brochurer og applikationsnoter.

Desuden findes der hvidbøger og casestudier vedrørende datacentre, som indeholder de nyeste idéer og brancheoplysninger, hvilket understreger virksomhedens ekspertise inden for strømdistribution, strømkvalitet, varmestyring og overvågning. Du kan læse mere om Eatons datacenterløsninger på adressen www.eaton.eu/datacenters/consultants.

• Erhverv

• strømforsyning
  • portal
  • datacenter
  • strømsystemet
  • strømskinner
  • strømkvalitet
  • strømbeskyttelse
  • energieffektivitet
  • energiforbruget
  • energimåling
  • strømdistribution

Eatons elsektor er førende i verden inden for strømdistribution, strømkvalitet, styring og automatisering samt overvågning af produkter. Når disse produkter kombineres med Eatons omfattende tekniske tjenester, leverer de kundedrevne PowerChain Management®-løsninger, som opfylder behovene inden for strømforsyningssystemer hos datacentre, industrien, institutionelle brugere, den offentlige sektor, forsyningsselskaber, erhvervsdrivende, beboelsesejendomme, it-branchen, missionskritiske markeder, sektoren for alternativ energi og OEM-markedet over hele verden. PowerChain Management-løsninger hjælper virksomheder med at opnå bæredygtige og konkurrencemæssige fordele via proaktiv styring af strømforsyningssystemet som et strategisk, integreret aktiv i hele dets livscyklus, hvilket giver øget sikkerhed, større pålidelighed og energieffektivitet. Du kan finde flere oplysninger på adressen www.eaton.com/electrical.

Eaton Corporation er en alsidig strømstyringsvirksomhed med en omsætning på 13,7 mia. USD i 2010. Eaton, der kan fejre sin 100-års-fødselsdag i 2011, er teknisk førende i verden inden for elektriske komponenter og systemer til strømkvalitet, -distribution og -styring; hydraulikkomponenter, -systemer og -tjenester til industrielt og mobilt udstyr; brændstof-, hydraulik- og pneumatiksystemer til brug inden for erhvervsmæssig og militær luftfart; samt driv- og transmissionssystemer til styring af ydeevne, brændstoføkonomi og sikkerhed til lastvogne og biler. Eaton har ca. 70.000 medarbejder og sælger produkter til kunder i flere end 150 lande. Du kan finde flere oplysninger på adressen www.eaton.com.

Jette Lehmann Grønberg

Pressekontakt Marketing Manager +45 3686 7910