EET Danmark indgår partnerskab med SMART Technologies

EET Danmark indgår partnerskab med SMART Technologies

EET Danmark kan i dag løfte sløret for et spændende partnerskab med SMART Technologies, der er banebrydende indenfor interaktive skærme og software udviklet specielt til læring og samarbejde på tværs af lokationer.

SMARTs produkter er målrettet erhvervslivet, uddannelsessteder samt den offentlige sektor, til hvem de leverer enkle, intuitive løsninger. SMART øger produktiviteten i kraft af interaktive skærme, der gør det muligt at samarbejde på en helt ny måde. Virksomhedernes mødelokaler forvandles til arbejdsrum, hvor man samarbejder, og med teknologien kan man udvikle software til brug for uddannelse og projektarbejde og sikre at vigtig information kan deles.

SMART-porteføljen hjælper undervisere og virksomheder over hele verden med at få succes, ved at give dem mulighed for at lære og samarbejde på innovative og inspirerende nye måder, der fører til forbedrede læringsresultater og flytter virksomheder nye steder hen.

”EET har mange års erfaring som distributør af Pro AV-udstyr i hele Europa og med tilføjelsen af SMART til vores produktportefølje, har vi nu et endnu bredere sortiment at tilbyde vores forhandlere. Den ’nye normal’, som vi alle befinder os i, kræver nye måder at lære og samarbejde på, og interaktive løsninger spiller en vigtig rolle i den nye tilgang til læring og samarbejde. Efterspørgslen i markedet efter interaktive skærme er stigende, og med tilføjelsen af SMART har vi hos EET mulighed for at tilbyde vores forhandlere markedets bredeste sortiment af interaktive skærme og innovative softwareløsninger”, siger Tommy Lindberg, Salgschef for Pro AV hos EET.

SMART er opfinderen af SMART Board® interaktive skærme og udvikleren af SMART Notebook®, verdens mest populære læringssoftware til samarbejde på tværs af arbejds- eller studiegrupper, som er en del af SMART Learning Suite. EET Danmark kan tilbyde SMARTs fulde produktportefølje og løsninger allerede fra i dag.

”Hos SMART glæder vi os over sammen med EET at kunne lancere vores produktportefølje til både uddannelse og virksomheder. Det er en betydningsfuld tid hos SMART, hvor vi har skabt nogle innovative løsninger både på hardware- og softwaresiden: SMART Lumio, der er en del af SMART Learning Suite, understøtter både fjernundervisning og hybridundervisning. EET er for os en ideel partner, når det handler om at introducere disse løsninger til markedet. SMART har udviklet en solid kanalstrategi der understøtter forhandlernetværket, og et partnerskab med EET vil give vores partnere mulighed for at hjælpe med at videreudvikle vores forretning”, siger Morten Bjørklund, Regional Manager, SMART Technologies.

Om SMART Technologies Inc.

SMART er verdens førende inden for teknologi til uddannelsessektoren og leverer interaktive løsninger, der hjælper enhver med at udvikle sig. SMART, der i over 30 år har skabt innovative løsninger, er opfinderen af SMART Board® og udvikleren af SMART Notebook®, verdens mest populære læringssoftware til samarbejde, og en del af SMART Lumio. Med det samlede sortiment af skærme, software og tilbehør, der kan forbindes, og som bruges af millioner af mennesker inden for uddannelse og erhverv, hjælper SMART studerende, kolleger og teams rundt om i verden med at opnå bedre resultater. Få mere viden ved at besøge www.smarttech.com.

Om EET

EET er en værdiskabende niche-IT-distributør inden for områderne; Server, Computer & Printer parts, ProAV Solutions, Surveillance & Security, Network, Storage, POS & Auto-ID og Consumer Electronics.

EET forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre, fordelt på mere end 1.100 forskellige varemærker, er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, MicroConnect, Ubiquiti Networks, HP Procurve, Cisco, Synology, Qnap, Native Union, JLab, Amplifi, Kensington, tado, eSTUFF, Speck, Axis, Hikvision, Bosch, Milestone, NEC, Philips, EPSON, VivoLink, Airtame, Zebra, Honeywell, Star Micronics, Danfoss, Datalogic, Coreparts, Gearlab, Dell, Netatmo, Ecovacs, frogblue, SONY, Capture og mange andre.

Vi giver leverandører og kunder ekspertviden inden for branchen, intelligente logistikløsninger, unik salgsservice og smarte marketingværktøjer. EET blev grundlagt i 1986, vi opererer på 24 markeder i hele Europa og betjener mere end 30.000 købende forhandlere årligt. EET Group ligger i Birkerød og Ballerup lige nord for København og er moderselskab for alle EETs salgsselskaber over hele Europa med i alt ca. 600 ansatte.