Loewe sætter kulør på lydanlægget så det matcher din øvrige indretning - eller dit TV!

Loewe SoundBox er et enestående lækkert lydanlæg til afspilning af; radio, cd, MP3-filer og musik fra iPod og iPhone. SoundBox introduceres nu i 3 nye og spændende farver, så den matcher i alt 5 varianter af Loewes design-TV Connect ID. Loewe SoundBox fås fra kr. 4.999. Top covers i et væld af farver kan tilkøbes.

At tage sin yndlingsmusik med sig bliver mere og mere populært. Og ikke kun, når man er på farten og har sin MP3-afspiller med, men også, når man er derhjemme. Loewe Soundbox er det perfekte audioprodukt til dette formål. I køkkenet, på børneværelset eller i stuen – uanset hvor man bevæger sig rundt i boligen, giver Loewe SoundBox altid adgang til musik. F.eks. afspilning af musik fra cd, iPod, iPhone eller radio. Der kræves ingen installation eller integration til det øvrige Home Entertainment-system, og den er utrolig enkel at betjene. Og så er SoundBox fremstillet i Loewes umiskendelige og individualisérbare Loewe design.

Med to 4" Full Range Speakers og to digitale stereoforstærkere leverer Loewe SoundBox en glimrende lyd. SoundBoxen afspiller fra mange forskellige kilder: radio, cd og MP3-filer. RDS-informationer og klokkeslæt vises på det integrerede display, og musik fra iPod og iPhone kan afspilles via den integrerede docking-station. Desuden er den elegante SoundBox forsynet med både en USB-port, et Aux In-stik og et hovedtelefonstik.

Loewe SoundBox er lækker at se på, uanset hvor den placeres. Med det klassiske og dog topmoderne design, de lige linjer og det klare formsprog, hvor cd-drevet er integreret som Slot-in, er den en fryd for øjet. Loewe SoundBox fås i 5 farver: Sort, Sølv og nu også i henholdsvis Orange, Beige og Grøn. Og ligesom andre Loewe Audiodesign produkter kan SoundBox tilpasses efter personlig smag og præferencer med udskiftelige inlays (farvede topcovers), som findes i et utal af farver. Loewe SoundBox er den perfekte gaveidé til enhver, der glædes ved musik: elegant at se på, enkel at betjene og alligevel unik, i 5 forskellige farvevarianter og med mulighed for at tilkøbe topcovers i et væld af farver.

Vejledende udsalgspris for Loewe SoundBox er kr. 4.999,-

Nærmeste forhandler oplyses af Kjaerulff 1 Development på tlf. 6613 54 80 - og kan findes på www.loewe.dk / Find forhandler eller direkte her på Find Loewe Forhandler

Om Loewe

Loewe producerer og markedsfører eksklusive design TV og lydsystemer, Audiodesign produkter, Blu-ray-afspillere, dvd-optagere, samt Media- og Multiroom-løsninger, både som enkeltstående produkter og som komplette Home Entertainment systemer.

Elegant og individualiseret design, innovativ teknologi og eksklusiv kvalitet er kendetegnende for Loewes premium produkter.

Loewe leverer Home Entertainment systemer med HD-billedkvalitet, 3D teknologi, integreret digital harddiskoptager (DR+) samt MediaPortal, der giver perfekt samspil mellem tv og internet.

Loewe AG blev grundlagt i Berlin i 1923 og havde i 2011 en omsætning på 274,3 mio. euro. Selskabet  beskæftiger ca. 1.000 medarbejdere og er repræsenteret i 50 lande med egne datterselskaber og distributører.

Relateret materiale