Nyt Loewe-tv med personlighed og suveræn lyd

Nyt Loewe-tv med personlighed og suveræn lyd

Den tyske tv-producent Loewe er endnu en gang på banen med en nyhed, der forener billedoptimering, lydkvalitet og lækkert design. Connect ID sætter personligheden i front og viser vej til suveræne tv-oplevelser uden at gå på kompromis med smag og boligstil.

Loewe lancerer nu en helt ny serie af design tv: Connect ID. En farverig og mangfoldig tv-nyhed, der kan det hele, bare endnu bedre. To fuldtone fronthøjttalere med dobbelt driver og to”Down Fire” subwoofere i eget lukket kabinet sikrer suveræn lyd, mens forbedret belysning og øget skarphed giver et perfekt billede.

Kombineret med enestående netværksmuligheder, DR+ Streaming, Internetadgang og Loewe Apps til iPad er Connect ID et sikkert valg for alle, der ikke vil gå på kompromis med kvalitet og muligheder.

Flot og farverigt design
Det er dog ikke kun teknikken, Loewe har kræset for. ID står for ’Individual Design’, og det er netop kodeordet for Loewes tv-nyhed, der sætter den personlige stil i højsædet. Med tre forskellige skærmstørrelser i to varianter (med og uden DR+ harddiskoptager), 12 forskellige farvekombinationer for tv-ramme og tv-kabinet samt 30 forskellige placeringsløsninger er Connect ID ganske enkelt et enestående tv – på 2.160 forskellige måder.

Det elegante tv-kabinet strækker sig over hele bagsiden og omslutter rammen på undersiden, der giver plads til den stofbetrukne højttaler under skærmen.

Set fra siden minder profilen om et J, som hæfter sig omkring rammen, og Connect ID står flot og stilsikkert fra enhver vinkel. Kombineret med skjulte ledninger tager tv’et sig derfor lige så godt ud fritstående i rummet som monteret på væggen.

Connect ID fås med 30 forskellige placeringsløsninger – til henholdsvis bord, væg og gulv. Så uanset rummets størrelse, indretning og stil er der rig mulighed for at sikre tv’et en flot og optimal placering.

Loewe Connect ID vil være i butikkerne fra 1. juni og fås i skærmstørrelserne 32“, 40“ og 46“ til vejledende udsalgspriser fra kr. 14.999,-

Nærmeste forhandler oplyses af Kjaerulff 1 Development på tlf. 6613 54 80 - og kan findes på www.loewe.dk / Find forhandler eller direkte her på Find Loewe Forhandler

Om Loewe

Loewe producerer og markedsfører eksklusive design TV og lydsystemer, Audiodesign produkter, Blu-ray-afspillere, dvd-optagere, samt Media- og Multiroom-løsninger, både som enkeltstående produkter og som komplette Home Entertainment systemer.

Elegant og individualiseret design, innovativ teknologi og eksklusiv kvalitet er kendetegnende for Loewes premium produkter.

Loewe leverer Home Entertainment systemer med HD-billedkvalitet, 3D teknologi, integreret digital harddiskoptager (DR+) samt MediaPortal, der giver perfekt samspil mellem tv og internet.

Loewe AG blev grundlagt i Berlin i 1923 og havde i 2011 en omsætning på 274,3 mio. euro. Selskabet  beskæftiger ca. 1.000 medarbejdere og er repræsenteret i 50 lande med egne datterselskaber og distributører.

Relateret materiale