Gå til indhold

Regions: Aarhus

  • Melissa Bentsen lancerer Smilende Frapino i samarbejde med Espresso House

    Espresso House lancerer Smilende Frapino i samarbejde med influencer Melissa Bentsen. Den nye iskolde drik med kokos, mango og passionsfrugt er udviklet i fællesskab og afspejler Melissas personlige stil. Frapinoen kan købes i alle danske kaffebarer fra 16. juni til 31. august 2026.

  • Espresso House åbner en ny kaffebar i Aarhus

    I dag den 11. Marts 2026 slår Espresso House dørene op til en ny kaffebar I Scandic the Mayor, I Aarhus.Espresso House tilbyder en moderne home-away-from-home oplevelse for gæster i alle aldre. Uanset om du vil mødes med venner over en kop kaffe, samles til et arbejdsmøde eller finde et roligt hjørne til at slappe af eller fokusere, tilbyder kaffebaren en imødekommende og behagelig atmosfære. “Vi

    Espresso House åbner ny kaffebar i Aarhus!
  • Barista's Choice Hazelnut

    Kampagnen Barista’s Choice Hazelnut samler vores baristaers kærlighed til hasselnød i to cremede kaffeklassikere og en smagfuld hasselnødsnurre, som er perfekt til dit fika moment. Som månedens udvalgte Drink of the Month kan du også nyde en lille Vanilje Latte med cremet mælk og et fint hint af vanilje, der fremhæver kaffens naturlige smag.