Gå til indhold

Regions: Slagelse

  • Melissa Bentsen lancerer Smilende Frapino i samarbejde med Espresso House

    Espresso House lancerer Smilende Frapino i samarbejde med influencer Melissa Bentsen. Den nye iskolde drik med kokos, mango og passionsfrugt er udviklet i fællesskab og afspejler Melissas personlige stil. Frapinoen kan købes i alle danske kaffebarer fra 16. juni til 31. august 2026.