Elfa_indretning: Klik-ind system i Graphite. Frithængende skydedøre: Artic (bronze) Plain med hærdet glas (bronze temperede glass)

Den nye ¨Graphite¨ giver en varm luksuriøs følelse.

Vores geniale Klik-ind system med sin fantastiske fleksibilitet og smarte funktionalitet, findes nu også i en ny farve – Graphite. Sortimentet består af indretning til opbevaring af tøj og den unikke varme grå farve, vil hjælpe dig med at få en ekstra luksuriøs og moderne følelse i din garderobe.

Graphite passer til både den traditionelle skandinaviske indretningsstil, samt til den trendy urban.

Som åben opbevaring eller i kombination med skydedøre i klassisk eller moderne stil. Uanset hvad du vælge, kan du skabe en løsning som forstærker indretningsstilen i dit hjem.

Grahite er en farve som er lavet unikt til Elfa og som vil kunne hjælpe dig med at skabe en varm, luksuriøs og moderne følelse i garderobe.

Smarte detaljer, som rumdelere til meshkurve, gør en stor forskel når du vil holde orden i garderoben. Rumdeleren finde i to varianter, til placering i bredden eller i dybden, så du kan skabe sektioner som passer til det du vil have adskilt.

Metalhylden med hældning giver et godt overblik over dine sko og forvandler dem til indretningsdetaljer.

Et bukseudtræk holder dine bukser på plads og fri for folder.

Udtræksbar skoopbevaring gør det nemt at finde og komme til skoene. Skohylden i mesh passer til sko med eller uden hæle. Eftersom hylden er skrå, er den meget pladseffektiv og rummer op til 6 par sko.

Graphite er en bestillingsvarer og bestillinger kan laves igennem alle Elfa forhandlere.

For at gøre det enkelt for dig har vores indretningskonsulent tegnet et antal færdige opbevaringsløsninger til forskellige rum og opbevaringsbehov. Ved at vælge en af disse færdige løsninger er du sikker på at du får en pladseffektiv opbevaring og at du ikke mangler nogle af vores smarte specielprodukter.