Elfa - Shaping history collection 2016/2017

Colour collection 2016/2017 - Shaping history

Med inspiration hentet fra de klassiske Elfa produkter, har Hanna Werning skabt Lineær mønstre, som på en stilren måde illustrerer Elfas historie.

Årets mest spændende nyhed er, uden tvivl, vores samarbejde med en af Sveriges mest roste og anerkendte designere Hanna Werning. Som gæstedesigner i vores nye skydedørsprojekt, Linear,fandt Hanna inspiration til linjerne, mønstrene og formerne hos vores produktklassikere fra 50´erne og 60´erne. Resultet? Elfas historie, fortalt gennem en serie kreationer som appellerer til tidsløst og subtilt udtryk. Hannas fantastiske mønstre findes samlet i skydedørskollektionen "shaping history".