Elfa_Ingen bundskinne, ingen grænser

Skydedøre uden bundskinne

Tophængte skydedøre løfter dørene fra gulvet og åbner dit hjem. Med denne skydedørsnyhed skabes en luftig følelse, hvor grænsen mellem, hvor skabet er lukket og, hvor rummet begynder, er væk. Tophængte døre åbner op for nye muligheder for at dekorere hjemmet.

Skydedøre som enten deler eller skjuler – eller begge dele. Tophængte skydedøre svæver over gulvet, hvilket bidrager til en luftig atmosfære i hjemmet. Uden bundskinne findes heller ingen grænser mellem de forskellige arealer og det gør det nemmere at rengøre. Ved at udnytte rummet fra væg til væg og fra gulv til loft – behøver hjemmet aldrig mere føles trængt-

Sådan fungerer skydedøre uden bundskinne:

Ekstra justerbare – Alle vores skydedøre er produceret på mål, men tophængte skydedøre har deres egen topskinne/dækliste, hvilket giver mulighed for justering op tim 20 mm i højden og 14 mm (-6/8 mm) i bredden.

Softclose er standard – Tophængte skydedøre leveres altid med softclose for at give en blød og sikker lukning af skydedørene.

Enkelt at montere – Tophængte skydedøre leveres med forboret dele så monteringen er let at forstå og udføre. Monteringsvejledningen følger med dørene og du finder monteringsfilmen på vores YouTube-kanal.

Stabil med en styrepind - For at holde skydedørene stabile når de åbnes og lukkes, monteres en lille styrepind (løber i døren) på gulvet med skrue eller tape.

Ekstra sikkerhedsbeslag – Løsningen er monteret på loftet, men sikres med sikkerhedsbeslag på væggen i hver side.

Åbningsmuligheder – adskiller sig fra almindelige skydedøre eftersom flytte mulighederne begrænser sig til en dørbredde i hver retning på grund af styrepinden.

Tophængte skydedøre ( uden bundskinne) fjerner grænsen mellem hvor garderoben slutter og rummet begynder.