Ingen grund til gave-panik: Her er gaverne til dem, der har alt

”Hver jul er der ét spørgsmål, som vi får igen og igen ude i vores butikker: Hvad skal jeg købe til en, der har alt?” Her er vores vigtigste opgave at hjælpe folk til at finde de rigtige julegaver. Vores medarbejdere er maksimalt forberedt og ved alt, hvad der er værd at vide om produkterne på vores hylder," siger Peder Stedal, adm. direktør i Elgiganten.

"Derudover har vi vores egen julegavehjælper på elgiganten.dk, hvor 17.000 danskere har svaret på, hvad de ønsker sig til jul, så vi har en rigtig god idé om hvad folk gerne vil have.”

Til dem, der mener at have alt, har Elgiganten udarbejdet denne liste med smarte og finurlige produkter, som vil skabe glæde hos de fleste.

Her er 18 julegavetips til dem, der har alt:

1. Gaming i topklasse:

Gør klar til et rigtigt lan-party med gamingtilbehør fra ADX. Med en ADX gamingstol kan man sidde godt i timevis, mens det helt rigtige keyboard og mus forøger præcisionen til det maksimale.

2. Skøn vinkøler:

Med en elegant vinkøler fra Logik, opbevares vinen under de optimale forhold. Perfekt til den der kan lide at slappe af i sofaen med et glas dejligt koldt vin, eller som ynder at invitere til en hyggelig vinaften.

3. Hurtig hjemmelavet mad:

Giv en Pizza Dragon ovn der kan stå fremme på køkkenbordet, en Ariete hot-dog maskine der fikser aftensmaden på ingen tid, eller en Quick Burger Grill der laver hjemmelavede og saftige burger på to minutter. Vores smarte maskiner til køkkenet laver hurtigmad, der lever op til navnet.

4. Fantastisk underholdning:

Forvandl billigt og nemt et normalt TV til et Smart-TV. Med Chromecast eller AppleTV får man alt, hvad man behøver for en god TV-aften.

5. Få styr på helbredet:

Med FitBit Charge HR og Jawbone UP2 får man et elegant aktivitetsmåler. De giver en oversigt over dagens aktivitetsniveau via en app på mobil eller tablet. Gå et skridt længere og køb et smartwatch. Det er det perfekte tilbehør til mobilen, som holder øje med såvel helbredet som dine møder samt din søvn.

6. Projekter på farten:

Den perfekte julegave til den teknikinteresseret der allerede har alt, er en tablet med indbygget projekter! Lenovo Yoga Tab 3 Pro kan projicere et billede op til 70”.

7. Bliv fin til festen:

Det har aldrig været nemmere at blive fin til hverdag og fest. Med en Silk’n MicroNails får du flotte negle på ingen tid og Twist Secret hjælper dig med at få flotte fletninger, til at fuldende looket.

8. En afslappende stund:

Med et Bellevue Brunch gavekort kan man få en afslappende stund og lækker brunch for 2 på mere end 50 restauranter og caféer i hele Danmark.

9. Tag hånd om fødderne:

Med et par Moody genopladelige termosåle vil man kunne holde fødderne varme i op til 8 timer. Sålene klippes nemt til og lades op via USB. Efter en lang gåtur i kulden kan fødderne have godt af en velfortjent fodmassage med MeTime.

10. En perfekt filmaften:

Med en Ariete Popcornmaskine og en god film kan man skabe en rigtig biograffølelse derhjemme. Kryb ned i sofaen og tag ind i Steven Spielbergs spændende Jurassic World univers eller lad børnene bestemme og se Frost Sing-along.

11. Årets sjoveste gadgets:

Med et balance board kommer man frem som aldrig før. Et IO Chic Smart balance S1 board byder på en frihed og rørlighed på arbejdet, i de lange universitetsgange eller i byen.

12. Sæt lys på hjemmet:

Takket være innovative HUE-lamper fra Philips kan hjemmet lyse op i alle mulige farver. Belysningen styres trådløst via smartphone eller tablet.

13. Tilbehør til mobilen:

Intet er mere irriterende, end når mobilen løber tør for strøm, når man ikke har mulighed for at lade den op. Vi anbefaler at købe en Powerbank. Det er også en god ide at investere i et godt headset, så du slipper for at holde på mobilen under lange telefonsamtaler.

14. Musik der beriger livet:

Med de rigtige hovedtelefoner kan musik opleves som den bør. Høretelefonerne fra Beats by Dr. Dre, er kendt for at have en god lyd samtidig med at de har en stilrigt design i rolige farver.

15. Tag musikken med dig:

UE Boom 2 er den perfekte Bluetooth-højtaler til at tage med sig overalt. Den er vandtæt og levere en imponerende lyd i et kompakt og stilrent design.

16. Den ultimative fjernbetjening:

En Harmony Elite fjernbetjening styrer de fleste af hjemmets enheder. Udskift den gamle fjernbetjening og kontroller musik, lamper, TV og fjernstyret stikkontakter.

17. Højtflyvende underholdning:

I år kan julefesten filmes fra en ny vinkel. Med dronen Hubsan X4 Mini Qadcopter kan du filme ovenfra. Den kan bruges både inde og ude.

18. Hjælp den glemsomme:

Kender du nogen der er ekspert i at miste deres ting? Så er en Gigaset G-Tag lige noget for personen. Takket være Bluetooth enheden og en app, finder man det der er blevet væk på ingen tid.

• Underholdning

• jul
  • forbrugerelektronik
  • elprodukter
  • hvidevarer
  • detailhandel
  • elektronik
  • julegaver
  • panik
  • gave

Elgiganten er en af Danmarks førende varehuskæder indenfor mærkevare-produkter i hjemme-elektronik og hårde/hvidevarer. Elgiganten blev etableret i Danmark i 1996 og har i dag ca. 2.000 medarbejdere fordelt på 29 varehuse landet over samt en af landets største internetbutikker på Elgiganten.dk.

Elgiganten A/S omsatte i regnskabsåret 2014/15 for i alt 5,3 milliarder danske kroner. Elgiganten A/S indgår i Elkjøp Nordic-koncernen, der i regnskabsåret 2014/15 omsatte for i alt 29,8 milliarder norske kroner.

Der er i Norden i alt 390 varehuse og ca. 10.000 medarbejdere. Alle nordiske varehuse forsynes fra det 100.000 kvm store centrallager i Jönköping, Sverige. Elkjøp-koncernen ejes af britiske Dixons Carphone.

Ditte Opstrup Andersen

Pressekontakt Kommunikationschef PR & Kommunikation +4527614057