EnergiMidts fiberløsning, Waoo, er Danmarks bedste internet for 5. gang

Loyalty Group har kåret EnergiMidts fiberløsning, Waoo, som bedst i test blandt danske internetudbydere for femte år i træk.

EnergiMidts fiberløsning, Waoo, løber for femte år i træk med titlen Bedst i Test i Loyalty Groups årlige undersøgelse blandt danske internetkunder. Det er efterhånden blevet en tradition, at Waoo topper målingen som den foretrukne internetudbyder, og det forpligter, mener Lars Kofoed Sørensen, forretningschef i EnergiMidt Fiberbredbånd:

- Vi har ventet i spænding på resultatet af årets måling, og vi er selvfølgelig rigtig glade for, at vores kunder stadigvæk er så tilfredse med at være hos os, at de giver os den flotte placering igen. Men det forpligter, og vi tager bestemt ikke placeringen for givet. Tværtimod. Vi ser det som vores vigtigste opgave at tilbyde vores kunder den bedste kvalitet og holde det, vi lover, fortæller han.

Waoo har altid været kendt for at have hastighedsgaranti og dermed levere den internethastighed – både på up- og download – som kunderne får lovning på.

- Vi lægger vægt på at give vores kunder den hastighed, de betaler for. Uanset om de har et eller flere TV koblet på forbindelsen, om de bor midt i byen eller langt ude på landet. Med fibernettet sætter geografi og alle familiens online aktiviteter på forskellige computere, tablets og telefoner ikke begrænsninger for hastigheden. Fibernettet har dedikeret båndbredde til TV og rigelig kapacitet til resten af familiens online aktiviteter, forklarer Lars Kofoed Sørensen og tilføjer, at det er en af grundene til fibernettets popularitet og de mange positive tilbagemeldinger fra kunderne.

Loyalty Groups måling i 2016 viser, at Waoo har de mest tilfredse kunder, når det kommer til produktkvalitet. For EnergiMidts Waoo-fiberbredbåndskunder byder 2016 på flere gode produktnyheder til kunderne. I marts lancerede Waoo Danmarks første TV-boks med 4K-kvalitet. Samtidig har Android-brugere netop fået adgang til Waoos web-tv, og snart kan Waoo tilbyde en ny WiFi-løsning til hele huset.

- Vi skal holde os på tæerne, hvis vi vil fastholde den høje kundetilfredshed, og derfor er vi glade for, at vi fortsat kan udvikle nye produkter og løsninger, der forbedrer kundens oplevelse af at være Waoo-fiberbredbåndskunde hos os, slutter Lars Kofoed Sørensen.

Det er femte gang den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group offentliggør sin BrancheIndex Internet-rapport. Rapporten er baseret på en måling blandt 2.800 danske internetkunder og omfatter blandt andet internetkundernes loyalitet og deres vurdering af deres internetudbyders servicekvalitet, produktkvalitet og image.

Om Loyalty Group og BrancheIndex Internet

BrancheIndex Internet 2016 udføres af den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group og afdækker hvert år danskernes loyalitet over for deres internetudbyder. Undersøgelsen er gennemført i februar 2016, og i alt har 2.800 kunder i den danske internetbranche besvaret undersøgelsen.

Mere information om undersøgelsen kan findes her: http://www.loyaltygroup.dk/internet

• Underholdning

• loyalty group
  • bedst i test
  • waoo
  • brancheindex
  • 2016
  • internet

EnergiMidt er Danmarks fjerdestørste energiselskab med en årlig omsætning på 3,5 milliarder kroner.

EnergiMidt er en moderne energi- og kommunikationsvirksomhed med 235.000 kunder. Virksomheden beskæftiger cirka 650 medarbejdere og har hovedkontor i Silkeborg.

EnergiMidt blev i 2015 kåret til Danmarks bedste arbejdsplads efter at have ligget i top 3 siden 2012. EnergiMidt har desuden vundet flere priser for arbejdet med trivsel og CSR.

Flere end 68.000 midt- og østjyder har fiberbredbånd fra EnergiMidt, og antallet er støt voksende.

EnergiMidt har solcelle- og vindmølleparker i Spanien, Italien, Bulgarien, Tyskland og Danmark. De leverer en årlig el-produktion svarende til cirka 50.000 familiers årlige elforbrug.