Stolthed over flere internationale priser

Selvom fokus i Expense Reduction Analysts altid er på at skabe værdi for kunderne gennem procesoptimering og cost management, så er organisationen også stolt over de anerkendelser, som bliver tildelt fra diverse internationalt, anerkendte organisationer.

Den seneste pris blev modtaget for en måned siden - den 8. februar - hvor Expense Reduction Analysts for 3. år i træk blev udnævnt som bedste 'White Collar Franchise' ved Global Franchise Awards arrangeret af Global Franchise Magazine og International Franchise Association.

Prisen kommer efter nylige rangeringer som nummer 9 og 14 på top 100 lister over franchisekoncepter i England fra henholdsvis FranchiseDirect og EliteFranchise. På begge lister rangere Expense Reduction Analysts højere end kendte brands, som f.eks. Burger King. Alle priser, som bevidner en professionel tilgang til franchise som organisationsform.

Derudover har Expense Reduction Analysts i Tyskland også modtaget prisen som 'Top Consultant' for 6. år i træk.

Landechef i Danmark, Christian Bang Søndergaard udtaler "Vi er selvfølgelig stolte af at modtage disse internationale priser, men ved også at det forpligter at levere et værdiskabende og professionelt resultat - hos alle kunder. Vi hviler ikke på laurbærere, men arbejder konstant på at udvikle forretningen til gavn for vores kunder."

• Økonomi, finans

Christian Bang Søndergaard