Fasadgruppen styrker indkøbsteamet i Danmark

Fasadgruppen styrker indkøbsteamet i Danmark

Som led i Fasadgruppens vækststrategi er Jacob Nørgaard Jensen blevet ansat som indkøbschef i Danmark. Jacob bliver en del af koncernens indkøbsteam og skal lede indkøbsarbejdet i Danmark, både strategisk og planlæggende.

Jacob Nørgaard Jensen har erfaring med indkøb fra bygge- og anlægsbranchen og vil kunne bidrage til Fasadgruppens fortsatte indkøbsarbejde i Danmark. Jacob kommer senest fra MT Højgaard Danmark, hvor han ligeledes har arbejdet med indkøb.

”Med Jacob Nørgaard Jensen styrker vi teamet for at kunne arbejde proaktivt med vores indkøbsarbejde i Danmark,” siger Anders Planensten, indkøbschef i Fasadgruppen.

Jacob Nørgaard Jensen tiltrådte den 1. december 2022 med København som udgangspunkt.

Anders Planensten, indkøbschef i Fasadgruppen Norden AB, tlf. +46 (0)707352313.

Anders Planensten

Indkøbschef i Fasadgruppen Norden +46 (0)707352313