Fasadgruppen i miljøtekniksamarbejde med Aprilice

Fasadgruppen i miljøtekniksamarbejde med Aprilice

Fasadgruppen har indgået en samarbejdsaftale med Sveriges største uafhængige solcelleaktør, Aprilice. Gennem aftalen vil alle Fasadgruppens datterselskaber kunne tilbyde deres kunder at installere solceller som en del af igangværende projekter, hovedsageligt større renoveringer.

Fasadgruppens datterselskaber oplever en større efterspørgsel efter solcelleinstallationer i forbindelse med renoveringsprojekter og har nu mulighed for at udnytte tjenester fra samarbejdsaftalen. Inden for rammerne af samarbejdet kan standere til elbiler og batterilagringsinstallationer også tilbydes kunden. Arbejdet udføres enten som side- eller underentreprise.

”I alle vores projekter sikrer vi, at ejendommene får bedre energiudnyttelse gennem bæredygtige facadeløsninger, og det virker derfor som en naturlig udvikling, at vi nu også nemt og bekvemt kan tilbyde solcelleinstallationer til vores kunder. Fasadgruppen og Aprilice har i forvejen mange af de samme kunder i form af ejendomsejere og byggefirmaer, og sammen ser vi muligheden for effektivt mersalg med fokus på miljøteknologi,” siger Pål Warolin, adm. direktør i Fasadgruppen.

For mere information, kontakt venligst:
Pål Warolin, adm. direktør og koncernchef Fasadgruppen, pal.warolin@fasadgruppen.se, tlf. +46 (0) 70-925 52 01

Fasadgruppen er Nordens største og Sveriges eneste landsdækkende helhedspartner, når det kommer til holdbare facader – med lokal tilstedeværelse, konkurrencedygtige priser og solid erfaring med facader. Virksomheden bygger på lokalt baserede entreprenørvirksomheder med et tydeligt fokus på samarbejde, engagement og kompetence.

Vores kunder er især boligejere, ejendomsadministratorer, rådgivere, boligforeninger, byggefirmaer, stat, kommuner og regioner. Fasadgruppen er i en ekspansiv fase og førende i branchen. Koncernen omsætter for 1,5 mia. SEK og har mere end 800 ansatte. Hovedkontoret er i Stockholm.