Det er nu muligt at privatlease den populære Ford Mustang Mach-E.

Kør elektrisk Mustang fra 4.995 kr. om måneden

Det er nu, du skal slå til, hvis du endnu ikke har gjort noget ved drømmen om at køre Ford Mustang Mach-E. Ford sparker foråret i gang med et elektrisk privatleasingtilbud på den 100 % elektriske Mustang Mach-E til en månedlig ydelse fra 4.995 kr.* og en førstegangsydelse på 19.995 kr.

Det attraktive privatleasingtilbud** er netop trådt i kraft og er gældende resten af måneden. Leasingperioden løber over 36 måneder og omfatter alle Mustang Mach-E varianter. Du har derfor mulighed for at vælge den variant, der passer til netop dine behov og ønsker. Fx den baghjulstrukne Mustang Mach-E, der har en standard rækkevidde på op til 440 km (WLTP) fra 4.995 kr. om måneden ved et kørselsforbrug på 15.000 km årligt.

Hvis du har behov for endnu længere rækkevidde, sørger den populære Mustang Mach-E Premium RWD med udvidet rækkevidde for op til hele 600 km (WLTP). Ved Premium-modellen, til en månedlig ydelse fra 5.995 kr., får du ikke bare glæde af en udvidet rækkevidde, men også 19” alufælge, røde bremsekaliber, LED-forlygter og et væld af avancerede køreteknologier.

Det er ikke kun lækkert udstyr, du får glæde af, når du sætter dig bag rattet i Mustang Mach-E. Den elektriske bil er for eksempel tæt integreret med FordPass-appen. Med appen på telefonen, kan Fords kunder nemt holde sig opdateret om den nyeste viden om bilen. For eksempel kan kunderne tjekke alt fra bilens aktuelle ladetilstand til ruteplanlægning med indlagte ladepunkter undervejs. Det er også muligt for kunderne at forvarme bilen via appen, inden den skal ud at køre en kold vintermorgen eller at låse bilen op med telefonen uden at have den fysiske nøgle på sig.

Med Fords attraktive privatleasingstilbud er du med en førstegangsydelse på 19.995 kr. godt kørende i leasingperioden på 36 måneder. Du har mulighed for at køre op til enten 15.000 eller 20.000 km årligt. Ved et årligt kørselsforbrug på 20.000 stiger den månedlige ydelse 500 kr. per måned.

Du har chancen for at benytte dig af leasingtilbuddet på den populære Mustang Mach-E resten af måneden. Læs meget mere om tilbuddet.

* Ved leasing af Ford Mustang Mach-E RWD med standard rækkevidde og et årligt kilometerforbrug på max 15.000 km. Bilen kan være vist med ekstraudstyr.

** Privatleasingen skal ske gennem Ford Credit.

Følg Ford på
MynewsdeskFord.dk FacebookInstagramLinkedIn

Fotos og mere information findes på Ford Danmarks pressecenter: http://www.mynewsdesk.com/dk/pressroom/ford-motor-company

Kategorier

Alle ovenstående informationer er gældende for tidspunktet, hvor den pågældende pressemeddelelse er udgivet. Informationerne kan ændre sig ligesom specifikationer og funktioner i pressemeddelelserne kan variere fra marked til marked. Ford Danmark forpligter sig ikke til at opdatere disse udsagn.

Ford Motor Company is a global company based in Dearborn, Michigan, that is committed to helping build a better world, where every person is free to move and pursue their dreams. The company’s Ford+ plan for growth and value creation combines existing strengths, new capabilities and always-on relationships with customers to enrich experiences for and deepen the loyalty of those customers. Ford develops and delivers innovative, must-have Ford trucks, sport utility vehicles, commercial vans and cars and Lincoln luxury vehicles, as well as connected services. Additionally, Ford is establishing leadership positions in mobility solutions, including self-driving technology, and provides financial services through Ford Motor Credit Company. Ford employs about 182,000 people worldwide. More information about the company, its products and Ford Credit is available at corporate.ford.com.

Ford, a global American brand woven into the fabric of Europe for more than 100 years, is committed to freedom of movement that goes hand-in-hand with looking after the planet and each other. The company’s Ford+ plan, with Model e, Ford Pro and the Ford Blue business units is accelerating its European transformation to an all-electric and carbon neutral future by 2035. The company is driving forward with bold, new EVs, each one designed with European drivers in mind and innovating with services to help people connect, communities grow, and businesses thrive. Selling and servicing Ford vehicles in 50 individual European markets, operations also include the Ford Motor Credit Company, Ford Customer Service Division and 14 manufacturing facilities (eight wholly owned and six unconsolidated joint venture facilities) with four centres based in Cologne, Germany; Valencia, Spain and at our joint venture in Craiova, Romania and Kocaeli, Türkiye. Ford employs approximately 34,000 people at its wholly owned facilities and consolidated joint ventures and approximately 54,000 people including unconsolidated businesses across Europe. More information about the company, its products and Ford Credit is available at corporate.ford.com.

Pressekontakt Comm. & Public Affairs manager, Ford of Denmark & Head of Nordic Communication & PA, Ford of Europe Pressekontakt i relation til Ford Motor Company Danmark samt overordnet Nordisk ansvar 43480620

Ford i Danmark

Ford Motor Company Danmark ligger i Ballerup og består af ca. 50 engagerede medarbejdere. Ford er en global og dynamisk organisation, hvor udadvendthed og tæt samarbejde med forhandlere, værksteder og partnere har højeste prioritet.

Vi er stolte af vores biler, som blandt andet er kendt for deres klasseledende køreegenskaber, dynamiske design og nyeste teknologier.