Flittige bier bidrager til at producere denne blødgørende hverdagshelt.

En ven i nøden til tør hud

Med Aloe Propolis Creme fra Forever er tør hud en saga blot. Aloe vera og propolis holder huden blød og genfugtet hele dagen. Og natten.

Hænder, arme, ben … tør hud kan forekomme overalt på kroppen. Det kan afhænge af ydre påvirkninger, såsom varme, tør luft eller stærk og udtørrende sæbe, eller indre faktorer som arvelighed, hormonpåvirkning og alder.

Blød og velplejet hud

Aloe Propolis Creme har en rig og cremet formel, som gør, at den passer perfekt til tør hud over hele kroppen. Ud over Forevers førsteklasses Aloe vera indeholder den også propolis og kamille, der er kendt for sine hudplejende egenskaber, samt allantoin, der også beroliger og beskytter. Og sidst men ikke mindst E-vitamin, der også plejer huden.

Alsidigt hudplejeprodukt

Aloe Propolis Creme er både blødgørende og fugtbevarende og absorberes hurtigt af huden. Den kan anvendes over hele kroppen, både som hånd- og fodcreme og som dag- og natcreme. Også velegnet til sart hud. Som navnet antyder, indeholder den propolis, også kaldet bikit. Det er et vaskeægte bi-produkt, en ingrediens, der produceres af bier som beskyttende tætningsmiddel i bikuben. Det er også en populær ingrediens i både hudplejeprodukter og kosttilskud.

Supplerende tips

Der findes også nogle andre trick til, hvordan man kan tage tingene i opløbet og bevare en blød og fugtet hud året rundt.

1. Brug en mild sæbe og skrub.
  2. Dup huden tør i stedet for at gnubbe med et håndklæde efter brusebad eller karbad.
  3. Smør kroppen ind efter brusebad og karbad med en fed creme, der både blødgør og fugter.
  4. Husk hænderne. De er særlig udsatte. Smør dem ind, lidt før du skal ud, så cremen kan nå at trænge god ind. Og beskyt dem med vanter.
  5. Drik rigeligt med vand.

Vidste du, at Aloe Propolis Creme har modtaget bedømmelsen EXCELLENT i dermatologiske tests udført af Dermatest®?

Anbefalet pris 211 kr.

Vil du gerne teste vores produkter? Så kontakt vores Marketing Coordinator Malin Målaskog. Sig også gerne til, hvis du ønsker at skrive om vores produkter, så hjælper vi med at sprede budskabet på vores sociale kanaler, hvor vi har 140.000 følgere!

Velkommen til Forever Living Products Scandinavia!

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden.
Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.

431 34 Mölndal