Network Marketing – en forretningsmodel på fremmarch

Network Marketing – en forretningsmodel på fremmarch

Network Marketing er en forretningsmodel uden mellemled, hvorfor den også kaldes direkte salg. Produktproducenten har ansvar for produktudvikling, markedsføringsmateriale, salgsstøtte og forretningsstøtte, mens de selvstændige forhandlere står for salg.

Fordelene ved at indgå i et netværk med direkte salg kan være at undgå de dyre omkostninger, der følger med at opstarte en virksomhed, at indgå i et netværk med et kendt varemærke samt at løbende få salgsstøtte og hjælp fra hovedkontoret. Mellemleddet er fjernet, så det er forhandleren, der styrer salgskontakten direkte med slutkunden.

• Forever Living Products er et af de over 1.000 Network Marketing-virksomheder, der i dag forventes at være verden over i en branche, der vokser – med 1,6 % i verden og 3,5 % i Europa. Virksomheden blev grundlagt i 1978 i Arizona, USA ud fra en forretningsidé om at udvikle produkter, primært kosttilskud og hudpleje. I dag har Forever forhandlere i mere end 160 lande over hele verden.

Forever Living Products Scandinavia begyndte at opbygge sit netværk af selvstændige forhandlere i Sverige, Norge, Danmark og Finland i 1998. Virksomheden er medlem af Direkte Salgs Foreningen i Sverige (DSS), Norge (DF) og Danmark (DFS) og har den højeste kreditværdighed (AAA). Globalt set er der i dag 117 millioner mennesker, der sælger gennem direkte salg som selvstændige forhandlere.

Direkte salg har faktisk eksisteret siden tidernes morgen, men samtidig er det en salgsform, der fungerer bedre i dag end nogensinde før, siger Krister Fraser, der er formand for Direct Selling Sweden. Hør Krister fortælle, hvorfor det er sådan her i den relaterede film.

(Kilde: Direct Selling Sweden 2018)

Velkommen til Forever Living Products Scandinavia!

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden.
Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.

431 34 Mölndal