En lille kapsel med store visioner

Forever iVision er kun til for et syns skyld. Aloe vera-virksomheden Forevers seneste kosttilskud har fuld fokus på øjnenes ve og vel.

Dine øjne arbejder hårdt hver dag. De skal stille skarpt på både kort og lang afstand og udholde tør luft ... måske arbejder du ved en computerskærm. Forskellige aktiviteter og miljøer bevirker, at dine øjne skal tilpasse sig og justere synet op til 30.000 gange om dagen. De har fortjent lidt omsorg.

Prisvindende ingredienser

Forevers seneste kosttilskud har fuld fokus på øjnene. Forever iVision

indeholder eksempelvis A-vitamin og zink, der begge bidrager til at vedligeholde et normalt syn. C-vitamin, E-vitamin og zink bidrager desuden til at beskytte cellerne mod oxidativ stress.

Derudover indgår stoffet Lutemax® 2020, der er kåret som ”Best Functional Ingredient 2018” af NutrAward. Lutemax® 2020 består af lutein og zeaxanthin, der begge findes naturligt i øjets gule plet.

Workout for øjnene

Vidste du, at du kan træne dine øjne og hjælpe dem til at slappe af? Start med at sætte dig behageligt med hovedet lige frem. Kig nu så langt du kan i alle fire retninger i to-tre sekunder: opad, nedad, til venstre, til højre. Gentag tre gange. Bevæg kun øjnene, ikke hovedet. Afslut med at massere området under øjenbrynene med spidsen af tommelfingerspidserne i cirkulære bevægelser – fra næseryggen til yderkanten af øjenlågene.

• Sport

Forever er Skandinaviens største virksomhed med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter baseret på Aloe vera, er repræsenteret i næsten 160 lande i alle verdensdele og er dermed verdens største avler, producent og distributør af Aloe vera. Alle vores produkter bygger på stabiliseret Aloe vera og da vi omhyggeligt kontrollerer hele produktionsprocessen, fra plante til færdigt produkt, kan vi garantere den aller bedste kvalitet. Det ligger i tiden at tage ansvar for sin egen sundhed, og stadig flere mennesker interesserer sig for naturlige produkter.