Fujifilm lancerer ny app til “instax mini Link”

Fujifilm lancerer ny app til “instax mini Link”

-Samarbejde mellem Nintendo Switch og “instax mini Link”
-Print fra forskellige spil såsom Animal Crossing: New Horizons, Super Mario og New Pokémon Snap

TOKYO, 22. april 2021 –- FUJIFILM Corporation (President: Kenji Sukeno) kan med glæde præsentere et samarbejde mellem den populære spillekonsol Nintendo Switch og smartphone-printeren "instax mini Link" (Link), som giver dig en helt ny oplevelse inden for print af billeder, og giver dig mulighed for at printe direkte fra spilverdenen.

Den nye tilhørende smartphone app*1 til Link giver dig mulighed for at printe et spilunivers fra Nintendo Switch.

Der er forskellige scener, hvor der er et ønske om at tage skærmbilleder, såsom de mindeværdige øjeblikke i Animal Crossing: New Horizons, mindet om at klare et level i Super Mario, de bedste billeder af karakterer og sammentræf med sjældne karakterer i New Pokémon Snap *2.

Ved at forvandle disse billeder og videoer optaget på Nintendo Switch til et instax billede med Link via den tilhørende smartphone-app og arkivere dem som en kollektion eller udstille dem på sit værelse, kan man føle sig endnu tættere på spillets verden og dets karakterer og dermed nyde spillet i endnu højere grad.

Den tilhørende smartphone-app instax mini Link til Nintendo Switch giver dig mulighed for at printe spillets skærmbilleder (billeder/videoer) på Nintendo Switch med Link ved at læse QR-koden, som vises på Nintendo Switch. Den tilhørende smartphone-app udgives d. 30. april 2021, samme dag som lanceringen af den nye spilsoftware New Pokémon Snap til Nintendo Switch. New Pokémon Snap er et spil, hvor du kan finde forskellige Pokémon og have det sjovt med at tage billeder, mens du observerer ansigtsudtryk og gestus, som du normalt ikke kan se. Den tilhørende smartphone-app tilbyder en ny oplevelse, hvor man ved hjælp af Link kan glæde sig over at printe de bedste billeder, der er taget i spillet.

Skærmdesignet på den tilhørende smartphone-app kan vælges ud fra tre populære spil, Animal Crossing: New Horizons, Super Mario og New Pokémon Snap, og det giver dig mulighed for at bruge appen, mens du føler dig som en del af spillets verden. Derudover har “Frame Print”, som er en af Links populære funktioner, der giver mulighed for at printe billeder med forskellige designs, også tilføjet de samme tre typer spildesign. Det giver dig mulighed for at printe rammedesignet fra dit yndlingsspil. Den tilhørende smartphone-app kan downloades gratis af alle, inklusive dem der bruger de allerede eksisterende Link modeller.

Eksempler på rammedesign

Derudover er en ny farve “Ash White (Red&Blue)” blevet tilføjet til porteføljen af Link for at fejre dette samarbejde*3. Med den populære Ash White som basisfarve matches atmosfæren med Nintendo Switch ved at anvende rød til udskriftssektionen og blå omkring instax-knappen på forsiden af printeren.

Den nye farve "Ash White (Red&Blue)" udgives som en single printer, og derudover vil et specielt bundle kit med tilhørende silikone case designet med den populære Pikachu karakter også være tilgængelig for at fejre lanceringen af New Pokémon Snap d. 30. april. Det specielle bundle kit udgives i et begrænset antal.

Om kampagnen

Værdien og spændingen som er helt unik for instax, og som giver dig mulighed for at få en unik oplevelse i spillet i en synlig form, kommunikeres bredt på hovedsageligt online, sociale medier og i butik med sloganet "Game on. print your hero.”

*1: En gratis app kompatibel med Android smartphones og iPhones. Den kan downloades fra Google Play i tilfælde af Android og fra App Store til iPhones.

Android og Google Play er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Google Inc. iPhone og App Store er varemærker tilhørende Apple Inc. iPhone-varemærket bruges i Japan under licens fra iPhone Co., Ltd.

Der er nogle lande og regioner, hvor man ikke kan downloade den tilhørende smartphone-app instax mini Link til Nintendo Switch.

*2: ©2021 Pokémon. ©1995-2021 Nintendo/Creatures Inc./GAME FREAK inc.
©1999 Nintendo/HAL Laboratory, Inc.
Udviklet af BANDAI NAMCO Studios Inc.

*3:Den tilhørende smartphone-app instax mini Link for Nintendo Switch er ikke kun kompatibel med farven “Ash White (Red&Blue)”, men også med de eksisterende modeller “Ash White”, “Dusky Pink” og “Dark Denim”.

1. Produktnavn

(1) Den tilhørende smartphone-app instax mini Link for Nintendo Switch

*Denne app kan blive downloadet gratis af alle, inklusive dem som burger de eksisterende modeller af Link

(2) Smartphoneprinter “instax mini Link Ash White (Red&Blue)”

(3) Smartphoneprinter “instax mini Link Ash White (Red&Blue)”

Specielt bundle kit med tilhørende silikone case i Pikachu-design

2. Lanceringsdato

(1) Den tilhørende smartphone-app instax mini Link for Nintendo Switch: 30. april 2021

(2) Smartphoneprinter “instax mini Link Ash White (Red&Blue)”:  30. april 2021

(3) Smartphoneprinter “instax mini Link Ash White (Red&Blue)” Speciel bundle kit med tilhørende silikone case i Pikachu-design: Forudbestil fra d. 30. april 2021

3. Pris

Download gratis for (1)

Åben pris for både (2) og (3)

4. Nøglefunktioner for den tilhørende smartphone app

(1) Switch Direct Print Function

Denne funktion lader dig printe skærmbilleder fra spillet (billeder / videoer) på Nintendo Switch ved hjælp af Link ved at læse QR koden, som vises på Nintendo Switch.

① Vælg et skærmbillede fra albummet på Nintendo Switch.

②Vis QR kode.

③Åben appen instax mini Link for Nintendo Switch

④Forbind din smartphone ved at scanne QR koden efter at have trykket på ”Switch Direct Print” knappen.

⑤Send skærmbilledet til din smartphone ved at læse QR kode nummer 2.

⑥Print!

(2) Vælg mellem 3 karakterer i den tilhørende smartphone-app

Skærmdesignet på den tilhørende smartphone-app kan vælges ud fra tre populære spil, Animal Crossing: New Horizons, Super Mario og New Pokémon Snap, og det giver dig mulighed for at benytte appen, mens du føler dig som en del af spilverdenen

(3) Print dine billeder med forskellige skabeloner med Nintendo karakterer

“Frame Print”, som er en af Links populære funktioner, der giver mulighed for at printe billeder med forskellige designs, har også tilføjet de samme tre typer spildesign. Det giver dig mulighed for at printe rammedesignet fra dit yndlingsspil.

For spørgsmål om information angivet i denne pressemeddelelse, kontakt venligst:
FUJIFILM Holdings Corporation Corporate Communications Division Public Relations Group
TEL:+81-3-6271-2000
Customer Contact:
Please contact your nearest Fujifilm office.
For information on Fujifilm subsidiaries and distributors, please access the following website.