Pressemeddelelse -

INSTAX Link smartphone printere modtager den prestigefyldte designpris Red Dot Design Awards 2023

Det glæder os at kunne meddele, at smartphone printerne INSTAX mini Link 2 og INSTAX SQUARE Link har modtaget det anerkendte Red Dot Design Awards 2023!

Red Dot Design Award er et internationalt designprisprogram, der blev lanceret i 1955. Det regnes for en af verdens tre mest prestigefyldte designpriser sammen med Tysklands «iF Design Award» og USA's «The International Design Excellence Awards (IDEA).» Programmet består af tre kategorier, nemlig Brands & Communication Design, Product Design og Design Concept. Kategorien Brand & Communication Design tildeles produkter og tjenester med framragende design inden for en række forskellige områder, herunder branding, annoncering, emballage, UI (brugergrænseflade) og UX (brugeroplevelse).

INSTAX mini Link 2 er en kreativ og brugervenlig smartphone printer, der giver dig mulighed for at printe billeder fra din smartphone på få sekunder. Den har en funktion, der giver brugerne mulighed for at tilføje en AR-effekt (augmented reality), som tilføjer tegninger eller skriver "i luften" mens man tager billeder. Denne sociale printer giver dine billeder lidt "ekstra".

INSTAX SQUARE Link er en intuitiv smartphone printer, der lader dig printe billeder direkte fra kamerarullen på din smartphone på få sekunder. Denne printer har en AR-funktion (augmented reality), som tilføjer specielle effekter, tegninger og andet, som ses ved at scanne en QR-kode, der føjes til billedet. Med denne printer kan du give nyt liv til dine billeder og en ekstra oplevelse til dem, du giver billederne til.

For mere information om produkterne, se INSTAX mini Link 2 og INSTAX SQUARE Link.

Vi har fået udarbejdet materiale til begge produkter, der kan bruges i markedsføringen samt på jeres hjemmesider.

Materialet finder I her: https://mediahub-emea.fujifilm.com/share/29F3C896-604C-4F5F-8A7A4BB901E888B7/

Cecilie Øverland
INSTAX Brand Manager