Garmin® partner i konkurrencen the Monocular Video Awards 2017

Garmin® partner i konkurrencen the Monocular Video Awards 2017

Om det er første gang du bruger et kamera, eller om det er din første jagt betyder ingenting. Vi ønsker at fejre alle aspekter af jagtverdenen. The Monocolar Video Awards har fem forskellige kategorier, som du kan sende din video eller dit billede til, uanset om du er amatør eller professionel.

-"At dokumentere sin jagtoplevelse er en vigtig del af jagten. Vi oplever, at interessen for at optage og dele erfaringer stiger. Det har ikke kun en underholdningsværdi at filme sin jagt, det har også en sikkerheds- og videreuddannelseseffekt. Ved at filme hvad du gør og dele dit materiale, kan du vise, hvordan du handlede, hvornår du skød og under hvilke forhold. Ved at få råd fra mere erfarne skytter kan man vokse og udvikle sig som jæger", forklarer Marcus Bjärneroth, Nordic Marketing Director Garmin, jæger og medlem af den europæiske jury for konkurrencen.

Samtlige finalister vil få chancen for at deltage i præmieceremonien og møde andre passionerede jægere. Dette er din chance for at vise, hvad jagt betyder for dig, uanset hvor eller hvad du jager.

Når juryen har gennemgået de indsendte bidrag, vil de blive offentliggjort til offentlig afstemning. Vinderne offentliggøres ved en præmieceremoni i København, d. 14. december 2017.

Sammen med Garmin, Blaser og Sitka bliver the Monocular Video Awards 2017 verdens største jagtfilmkonkurrence med et muligt publikum på flere end 10 millioner jægere globalt.

The Monocular Video Awards 2017 blev oprettet for at fejre det internationale samfund omkring jagt, men også fordi jagtfilm inspirerer os til at gå ud i naturen, udvikle os som jægere og sikre at jagtkulturen overlever i flere generationer.

The Monocular Video Awards 2017 gennemføres i samarbejde med Garmin, Blaser og Sitka.