Nyt Golf-ur  Approach® S60 og Garmin Golf app

Nyt Golf-ur Approach® S60 og Garmin Golf app

Schaffhausen, Schweiz / 31. maj 2017 – Garmin præsenterer Approach S60, et nyt og elegant GPS-golfur, der passer perfekt både på og uden for banen. Det slanke ur leveres med en intuitiv brugergrænseflade og en 1,2" touchscreen. På skærmen, som er klar og læsbar i stærkt sollys, vises detaljerede oplysninger, som banekort og præcise afstande til alt golfspilleren har brug for at kende under spillet. Med de nye QuickFit™ urremme (ekstraudstyr), som er udskiftelige på få sekunder uden brug af værktøj, kan golfspilleren bruge uret til alle lejligheder. QuickFit™ urremme kommer i mange forskellige farver, silikone, læder eller rustfrit stål. De forskellige urremme er kompatible med andre Garmin modeller i fenix 5-serien.

For at løfte golfspillet, og glæden ved konkurrencen, er Garmin Approach S60 en af de mange golf-enheder, der er kompatibel med nyheden Garmin Golf app. I app'en, som løbende udvikles med nye funktioner, kan golfspilleren konkurrere med vennerne i en ugentlig rangliste, invitere til egne turneringer, chatte og poste resultater, så andre kan følge med. Med Approach S60, kan spillerne også se live-scoring, hvor data automatisk synkroniseres i realtid og publiceres under spillet.

"Approach S60 er et elegant GPS-golfur med et lækkert design og unikke golf-funktioner. Samtidigt, et stilfuldt ur, der kan bruges til hverdag eller fest, "udtaler Martin Resch fra Garmin. "Uret er fyldt med brancheførende golffunktioner, der er kendt fra vores andre golfprodukter, såsom AutoShot™, PlaysLike Distance, Touch Targeting og mere. Samtidigt er dette det flotteste golfur i Approach serien".

Takket være Garmin AutoShot spiltracker-funktion, kan golfspillere nemt genopleve og analysere slag og distancer fra hver runde. Upload data til Garmin Connect, se hvordan golfrunderne har været, sammenlign tidligere data, og analyser din udvikling af spillet. Du kan også få notifikationer fra andre. Via Garmin Connect Mobile app og automatiske banekortopdateringer er golfspilleren altid opdateret på golfbanen.

Approach S60 viser præcise distancer til front, center eller bagkant af greenen, til forskellige forhindringer såsom bunkers eller vandhazarder, layups og mere. Derudover kan du altid trykke på punktet på kortet, du ønsker afstand til. Med greenvisning og mulighed for manuel flagpositionering, har golfspilleren mulighed for at flytte flaget til den nuværende flagposition. Takket være PlaysLike-funktionen, tager Approach S60 højdeforskel med i beregningen af afstanden mellem spilleren og det ønskede mål. Spilles der i eksempelvis ned ad bakke, vil PlaysLike-funktionen beregne og vise en kortere PlaysLike-afstand end den reelleafstand spillet på banen.

Garmin Approach S60 er også en aktivitetstracker og kommer forprogrammeret med en række funktioner, der giver anbefalede daglige skridtmål, forbrændte kalorier, distance, søvnovervågning og mere. Igennem dagen bliver golfspilleren forsigtigt mindet om at holde sig i gang ved inaktivitet. Ved tilslutning til en kompatibel smartphone, vises telefonopkald, sms, e-mail, kalenderoplysninger og meget mere. Via applikationen, er det også muligt at få vejrvarsler, for at beregne golfspillet bedst muligt.

Blandt andre funktioner, leveres Approach S60 med SwingTempo, som viser sammenhængen mellem op- og nedsving, og TempoTraining som viser 3:1 radius og giver vibrationsalarmer for at synkronisere svinget og eventuelle justeringer hertil. Parret med Garmin TruSwing™ svingsensor kan golfspillere få udvidet information til at forstå svinget bedre, og hvordan svinget kan påvirke slaget.

Approach S60 leveres med op til 10 timers batterilevetid i GPS-tilstand. I ur-tilstand, afhængigt af opsætningen, har uret op til 10 dages batterilevetid. Vandtæthedklassifikationen er 5 ATM (ned til 50 meter).

Approach S60 forventes på lager i juni 2017, i en sort eller hvid udgave, til en vejledende pris på DKK 4.799,-. Premium Edition med keramisk urkasse og sort læderrem vil have en vejledende udsalgspris på DKK 5.899,-