Garmin afslører LiveScope Plus med forbedret opløsning, klarere billeder og endnu bedre målseparation

Prisvindende ekkolod med live-scanning fortsætter med at ændre spillet til rekreativt fiskeri

OLATHE, Kan., 24. februar 2022/Business Wire – Garmin® International, Inc., en enhed af Garmin Ltd. (NYSE:GRMN), verdens største1 og mest innovative marineelektronikproducent, annoncerede i dag LiveScope Plus System, den seneste tilføjelse til Garmins revolutionerende live-scanning ekkolod lineup med strålende klare live-billeder og 35 % forbedret målseparation i forhold til det eksisterende system. Med skarpere opløsning, reduceret støj og Garmins klareste billeder er det nemmere, end nogensinde før, at se struktur, agn og fisk rundt om båden i realtid, selv når den er stillestående. Med tre tilstande – Forward, Down og Perspektive – inkluderer LiveScope Plus-systemet også det populære Perspective Mode Mount. Se forskellen i LiveScope Plus.

"LiveScope forvandlede virkelig fiskeriets verden ved at levere levende billeder og bevægelser så klare og præcise, at lystfiskere faktisk kunne skelne mellem fiskearter," sagde Dan Bartel, Garmins vicepræsident for globalt forbrugersalg. "Med de justeringer, vi har foretaget til skærmens klarhed, transducerens følsomhed og måladskillelse i LiveScope Plus, kan du endda se din fiskeline nu - for ikke at nævne din agn, og hvordan fiskene reagerer på den."

Billeddefinition som du aldrig har set

LiveScope Plus-transducerens nye design er optimeret til præcision og nøjagtighed og leverer ikke kun 35 % forbedret målseparation, den er også i stand til at identificere og separere mål så små som 14" i afstande af 100 fod fra båden. Med strålende klare ekkolodsreturneringer – tilgængelig med syv levende farvemuligheder – kan lystfiskere se præcis, hvad de skal med forbedret billedsammensætning, reduceret støj og færre artefakter på skærmen, der hæmmer billedet af fisk og struktur. LiveScope Plus er også udstyret med ekstra sensorer, der gør det muligt konstant at justere ekkolodsstrålerne for at kompensere for bådens bevægelse, så selv under barske forhold vil lystfiskere stadig se et stabilt ekkolodsbillede.

Tre tilstande i ét system

LiveScope Plus-systemet leverer tre unikke udsigtspunkter med ét beslag, der nemt kan justeres, så det passer til en lystfiskers fisketeknikker og præferencer, uden brug af værktøj. Drej blot transduceren fremad for at se, hvad der er ude foran båden; peg den ned for at se direkte under båden; eller drej det sidelæns med det medfølgende Perspective Mode Mount for at aktivere 'top down' perspektivtilstand for at se en bred visning af, hvad der er foran båden op til 50 fod væk. Vælg den LiveScope-tilstand, der passer bedst til det pågældende fiskested, og visningen ændres automatisk på en kompatibel Garmin-kortplotter2-skærm.

Opgrader til LiveScope Plus-fordelen

LiveScope Plus-systemet inkluderer en kompakt GLS™ 10 sort boks med en LiveScope Plus LVS34-transducer sammen med et trollingmotorrør og -akselmonteringssæt, perspektivmonteringsbeslag og et simpelt plug-and-play Garmin Marine Network-stik for nem installation og integration med en kompatibel plotter. Med en gratis softwareopdatering kan LVS34-transduceren (sælges separat) føjes til en eksisterende LiveScope System sort boks for kunder, der ønsker at opgradere.

Både LiveScope Plus-systemet og LiveScope Plus LVS34-transduceren forventes at være tilgængelige i næste måned med vejledende priser på henholdsvis DKK 11.249 og DKK 17.049. LiveScope Plus er kompatibel med en lang række Garmin GPSMAP®- og ECHOMAP™-plottere og kombi-enheder; klik her for at se den fulde liste over kompatible enheder.

Garmins produkter er konstrueret til livet udenfor og har revolutioneret livet for lystfiskere, sejlere, søfolk og bådentusiaster overalt. Garmin er forpligtet til at udvikle den mest innovative marineelektronik af højeste kvalitet og nem anvendelighed og mener, at hver dag er en mulighed for at innovere og en chance for at slå i går. For syvende år i træk blev Garmin for nylig kåret som Manufacturer of the Year af National Marine Electronics Association (NMEA). Andre Garmin marine mærker omfatter Fusion® og Navionics®.

For mere information kan du besøge Garmins virtuelle presserum, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube.

1 Baseret på 2020 rapporteret salg.

2 Kompatibel med GPSMAP 8400/8600-serien, GPSMAP x2 Plus, GPSMAP x3, ECHOMAP Ultra combos, ECHOMAP UHD 7/9

Om Garmin International, Inc. Garmin International, Inc. er et datterselskab af Garmin Ltd. (NYSE: GRMN). Garmin Ltd. er registreret i Schweiz, og dets vigtigste datterselskaber er placeret i USA, Taiwan og Storbritannien. Garmin, GPSMAP, Navionics og Fusion er registrerede varemærker, og LiveScope, GLS og ECHOMAP er varemærker tilhørende Garmin Ltd. eller dets datterselskaber. Alle andre mærker, produktnavne, firmanavne, varemærker og servicemærker tilhører deres respektive ejere. Alle rettigheder forbeholdes.

Denne udgivelse indeholder fremadrettede udsagn vedrørende Garmin Ltd. og dets forretning. Sådanne udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. De fremadrettede begivenheder og omstændigheder, der er diskuteret i denne udgivelse, forekommer muligvis ikke, og faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er beskrevet i det årlige Rapport på formular 10-K for året, der sluttede 26. december 2020, og kvartalsrapporten på formular 10-Q for kvartalet, der sluttede den 25. september 2021, indsendt af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983 A kopi af Garmins Form 10-K og Q3 2021 Form 10-Q kan downloades fra https://www.garmin.com/en-US/investors/sec/. Ingen fremadskuende erklæring kan garanteres. Fremadskuende Udtalelser gælder kun fra den dato, hvor de er afgivet, og Garmin påtager sig ingen forpligtelse til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det er som følge af ny information, fremtidige begivenheder eller andet.