Garmin Health annoncerer 2021 Garmin Health Awards vindere

Garmin Health annoncerer 2021 Garmin Health Awards vindere

Prisprogrammet anerkender førende innovative løsninger, der med succes integrerer Garmin wearable-teknologi i sundheds- og wellnessprogrammer

Schaffhausen, Schweiz/28. oktober 2021/Business Wire — Garmin® International, Inc., en enhed af Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN), annoncerede i dag vinderne af deres 2021 Garmin Health Awards på Garmin Health Summit i Lissabon. Tre vindere blev overrakt Garmin Healths "Most Innovative Solutions"-pris for med succes at udnytte styrken af Garmins wearables-teknologi til sundheds- eller wellnessprogrammer i kategorierne Health Care, Insurance og Engagement.

Vinderne modtog 50 Garmin Venu® Sq smartwatches, og alle finalister blev anerkendt på sociale medier for deres innovative løsninger. De omfatter:

• Health Care
      • Fitrockr (Tyskland)
    • Finalister
      • MediBio Limited (Australien)
      • Cigna (USA)
  •    Insurance
      • Qumata (UK)
      • KLV + Fjuul (Østrig)
      • NanShan Life (Taiwan)
  • Engagement
      • Viessmann (Tyskland)
    • Finalister
      • BOC Group Life (Hong Kong)
      • Etone Motion/VAHA (Tyskland)

"Garmin Health er stolte af at anerkende verdens mest lovende sundheds- og wellnessprogrammer med vores Most Innovative Solution awards," sagde Jörn Watzke, Garmin Health seniordirektør for globalt B2B-salg. "Vi tror på kraften i et økosystem, der kombinerer fysiologiske data med tredjepartsløsninger for at skabe langsigtede fordele, og det er derfor, vi stræber efter at tilbyde virksomheder værktøjerne og fleksibiliteten til at skabe innovative og meningsfulde løsninger ved hjælp af Garmin wearables og smartwatches."

Til overvejelse blev prisdeltagere forpligtet til at bruge Garmin smartwatches, aktivitetstrackere eller smartvægte. Ansøgninger blev evalueret på kundefordel, skalerbarhed, unikhed, innovation og ydeevne af dommere fra forsikrings-, sundheds- og fitnessindustrien.

Med brancheeksperter og Garmin Health-teamet giver Garmin Health Summit 2021 deltagerne mulighed for at lære om Garmin Health-økosystemet, og hvordan Garmins produkter og teknologi kan hjælpe med at forbedre forretningsresultater. Den to-dages begivenhed inkluderer en virtuel mulighed og fokuseret på områderne sundhedspleje, forsikring, corporate wellness og patientovervågning.

Garmin Health leverer skræddersyede virksomhedsløsninger, der udnytter Garmins omfattende bærbare portefølje og højkvalitetssensordata til applikationer i corporate wellness-, befolkningssundheds- og patientovervågningsmarkeder. Som en del af en global virksomhed, der designer, producerer og sender produkter over hele verden, understøtter Garmin Health sine kunders handels- og logistikbehov, så virksomheder kan skalere med en enkelt betroet partner. Besøg garmin.com/health, email media.relations@garmin.com, eller connect med os på linkedin.com/company/garmin, twitter.com/garminnews, instagram.com/garminwellness eller facebook.com/garmin for mere information.

Om Garmin International Inc. Garmin International, Inc. er et datterselskab af Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN). Garmin Ltd. er registreret i Schweiz, og dets vigtigste datterselskaber er placeret i USA, Taiwan og Storbritannien. Garmin og Venu er registrerede varemærker.

Alle andre mærker, produktnavne, firmanavne, varemærker og servicemærker tilhører deres respektive ejere. Alle rettigheder forbeholdes.

Denne pressemeddelelse omfatter fremadrettede udsagn, der vedrører Garmin Ltd. og dets forretning. De udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. Det kan være, at de fremadrettede begivenheder og forhold, der diskuteres i denne pressemeddelelse, ikke forekommer, og de faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er anført i årsrapporten om Form 10-K for året, der sluttede 26. december 2020, indgivet af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983). En kopi denne Form 10-K er tilgængelig på https://www.garmin.com/en-US/company/investors/earnings/. Intet fremadrettet udsagn kan garanteres. Fremadrettede udsagn gælder kun fra den dato, hvor de er lavet, og Garmin forpligter sig ikke til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det skyldes ny information, fremtidige begivenheder eller andet.