GARMIN MARQ PERFORMANCE EDITIONS GIVER URKENDERE ENDNU FLERE FUNKTIONER OG STILMULIGHEDER

Udvidet MARQ kollektion tilbyder nye urremme og bundle-muligheder for

MARQ Athlete, MARQ Adventurer, MARQ Driver og MARQ Aviator toolwatches

Schaffhausen, Schweiz / 22. september 2020 - Garmin® International, Inc., annoncerede i dag sine eksklusive Performance Edition MARQ® ure med materialer, der gør det muligt for atleter, opdagelsesrejsende, piloter og kørere nemt at forfølge deres lidenskaber uden at ofre stilen. Med tilføjelsen af silikoneremme til MARQ Driver og MARQ Aviator og bundle mulighed den nye pulsmåler (HRM) og tempe™-sensor til MARQ Athlete og MARQ Adventurer, er disse Performance Edition MARQ-ure en fantastisk tilføjelse til enhver urkollektion til top præstation i alle aktiviteter.

”Vores mission er at levere overlegne produkter, der beriger vores kunders liv; for at hjælpe dem med at forfølge deres lidenskaber, nå deres mål og være bedre end i går, ”sagde Dan Bartel, Garmins vice president of global consumer sales. "MARQ-samlingen er et ydre udtryk for vores forbrugers ambitioner, og vi er overbeviste om, at disse Performance Edition MARQ-ure vil hjælpe atleter, opdagelsesrejsende, kørere og piloter med at tage deres lidenskaber til det næste niveau."

MARQ Athlete Performance Edition

Uret er designet specielt til den håbefulde atlet, og viser restitutionstid og VO2-max-skalaer på urkransen og giver et øjebliksbillede af ydeevne og fremskridt. Dette premiumfremstillede toolwatch har en 46mm diamantlignende carbonbelagt (DLC) titaniumramme og urkasse plus en højtydende silikonerem med QuickFit®-mekanisme. Denne Performance Edition af MARQ Athlete inkluderer en HRM Pro™ pulsmålerrem, der giver atleter mulighed for at få flere data ud af deres træning, mens de hjælper med at finjustere form med avanceret løbedynamik og biometri.

MARQ Adventurer Performance Edition

MARQ Adventurer er bygget til enhver søgen og tvinger enhver rejsende til at yde mere og nå nye grænser. Med et klassisk kompasdesign med 46 mm titaniumkrans og børstet titanium urkasse, sørger den nye ember-orange højtydende silikonerem for enestående pasform til ekstreme aktiviteter. MARQ Adventurer Performance Edition leveres med en tempe™-sensor, der tilsluttes trådløst til uret for at se data om omgivelsestemperatur i realtid, mens du er på eventyr.

MARQ Driver Performance Edition

MARQ Driver er forsynet med over 250 berømte racerbaner rundt om i verden med en plasmarød, højtydende silikonerem med QuickFit-mekanisme og diamantlignende kulstofbelægning med keramisk urkransindlæg. Se automatisk opdeling af omgange, live delta-tid og banetid for at forbedre kørslen. Banetimeren lader brugeren time biler på racerbanen og beregne deres gennemsnitlige hastighed.

MARQ Aviator Performance Edition

MARQ Aviator har en sort højtydende silikonerem, der passer med præcision - selv når tiderne er turbulente. MARQ Aviator er behageligt på håndleddet til brug under flyvning og overgår til et stilfuldt ur uden for cockpittet. Designet med et klassisk monokromatisk udseende, en spejlpoleret 24-timers GMT-urkrans, og to ekstra tidszoner registrerer dine omfattende rejser.

MARQ-brugere kan sende og modtage beskeder eksternt fra deres ur, når de parres med Garmins inReach-satellitkommunikatorer1. Uanset eventyret, giver inReach brugerne ro i sindet, så de, uanset hvor langt eller uden for netværket, de går, altid vil være forbundet med global tovejskommunikation, lokationsdeling og kritiske SOS-funktioner.

Tilgængelig nu har MARQ Athlete Performance Edition med HRM Pro-pakke, MARQ Adventurer Performance Edition tempe-pakke, MARQ Driver Performance Edition og MARQ Aviator Performance Edition vejledende priser på henholdsvis DKK 13.999, DKK 12.999, DKK 16.999 og DKK 12.999. Hvis du vil vide mere og se hele Garmins MARQ-kollektion, skal du besøge www.garmin.dk/marq.

Garmin-produkterne er designet indvendigt for livet udenfor og har revolutioneret livet for eventyrere, atleter og outdoorentusiaster overalt. Forpligtet til at udvikle produkter, der forbedrer oplevelser og beriger liv, mener Garmin, at hver dag er en mulighed for innovation og en chance for at være bedre end i går. For mere information kan du besøge Garmin's virtuelle presserum på garmin.com/newsroom, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube.

1Solgt separat. Satellitabonnement kræves. Nogle jurisdiktioner regulerer eller forbyder brugen af satellitkommunikationsenheder. Det er brugerens ansvar at kende og følge alle gældende love i de jurisdiktioner, hvor enheden er beregnet til at blive brugt.

Om Garmin International, Inc.

Garmin International, Inc. er et datterselskab af Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN). Garmin Ltd. er stiftet i Schweiz, og dets vigtigste datterselskaber er beliggende i USA, Taiwan og Storbritannien. Garmin, MARQ og inReach er registrerede varemærker, og QuickFit, tempe og HRM-Pro er varemærker tilhørende Garmin Ltd. eller dets datterselskaber.

Denne pressemeddelelse omfatter fremadrettede udsagn, der vedrører Garmin Ltd. og dets forretning. De udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. Det kan være, at de fremadrettede begivenheder og forhold, der diskuteres i denne pressemeddelelse, ikke forekommer, og de faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er anført i årsrapporten om Form 10-K for året, der sluttede 28. december 2019, indgivet af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983). En kopi denne Form 10-K er tilgængelig på http://www.garmin.com/aboutGarmin/invRelations/finReports.html. Intet fremadrettet udsagn kan garanteres. Fremadrettede udsagn gælder kun fra den dato, hvor de er lavet, og Garmin forpligter sig ikke til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det skyldes ny information, fremtidige begivenheder eller andet.