Garmin præsenterer epix – et premium multisportsur med AMOLED-skærm og op til 16 dages batterilevetid

Opnå det hele med 24/7 sundheds- og helseovervågning, smartfunktioner og indbyggede sportsapps – alt dette pakket i et sofistikeret design.

Schaffhausen, Switzerland/18. januar, 2022/Business Wire — Garmin® International, Inc., en del af Garmin Ltd. (NYSE: GRMN), annoncerer i dag epix™, der er et premium multisportsur med en lysstærk AMOLED-skærm. Udformet med safirglas og en titanium urramme, ser epix lige så godt ud i bestyrelseslokalet, som det gør i fitnesscentret. Med op til 16 dages batterilevetid kan brugerne trygt stole på epix døgnet rundt og dermed holde styr på søvn- og energiniveauer, få hjælp med at opnå ny PR eller træne til det næste store eventyr. Spækket med helbredsovervågning, aktivitetstracking og avancerede træningsfunktioner – såvel som smartnotifikationer – hjælper epix atleter med at få mest muligt ud af hvert øjeblik.

”epix er et alsidigt multisportsur med AMOLED-skærm, der er designet til en aktiv livsstil og har en enestående batterilevetid Det leverer essentielle wellness-, trænings- og restitutionsfunktioner direkte på håndleddet, udtaler Dan Bartel, vicepræsident for globalt forbrugersalg. ”Mål og ambitioner er personlige, og uanset hvad dine er, vil epix være der ved hvert skridt på vejen og give væsentlig indsigt og motivation undervejs.”

Sofistikeret udtryk og alsidighed

Designet til hverdagsbrug kombinerer epix et holdbart design, ved brug af førsteklasses materialer såsom safir og titanium, med en 1,3” altid lysende og smuk AMOLED-skærm. Pålidelige knapper matcher den responsive touchscreen for dobbel brugbarhed, der forbedrer den daglige smartwatch- og kortnavigation. Uret har en perfekt form og teknik, der er let at følge med animerede træningspas til styrketræning, cardio og yoga. Skal du direkte fra arbejdet til tennis? Så kan du hurtigt skifte urremmen med QuickFit™ remme, der fås i metal, læder, ruskind og silikone.

Avanceret sundhed og wellness

Med epix på håndleddet og Garmins bredeste udvalg af 24/7 sundhedsovervågningsfunktioner har uret alle værktøjerne til at hjælpe brugerne med en dybere forståelse af deres generelle velbefindende, herunder: håndledsbaseret puls (med brugerkonfigurerbare advarsler for høje eller lave aflæsninger), vejrtræknings- og stresstracking, avanceret søvnindsigt og Body Battery™ energiovervågning. epix kan følge med i enhver aktiv livsstil – uanset hvor forskelligartet den er – med en række sportsapps til træning i fitnesscentret, pickleball, tennis, klatring, bouldering, golf, surfing og skiløb, for blot at nævne nogle få.

Innovativ coaching og træning

Uanset om du træner til en 5km eller længere, kan epix forberede løbere til løbsdagen via tilpassede træningsplaner fra Garmin Coach, der tilbyder en gratis virtuel personlig træner til ekstra motivation. For langdistanceløberen inkluderer epix en bred vifte af avancerede træningsfunktioner såsom PacePro™, der holder løberen på sporet ved hjælp af tempostrategi og justeret vejledning, mens der løbes en bane – og der hjælpes med udholdenhed undervejs til at tracke og styre anstrengelse gennem aktiviteten for at undgå udbrændthed.

Træn smartere med epix’ daglige foreslåede træningsprogram, der er personligt sammensat baseret på brugerens konditionsniveau, vedkommendes seneste træning, restitutionstid, træningshistorik og biometriske data.

Overlegen navigation

Begiver du dig ud i det fri? epix har multibåndsfrekvens og multi-GNSS- understøttelse for bedre og mere nøjagtig GPS-positionering. Sapphirre versioner leveres med forudindlæste TopoActive-kort med gratis adgang til at downloade multi-kontinentkort fra hele verden via Wi-Fi®.

For skiløberne kan de gå på pisterne med opdaterede SkiView™ kort, der byder på nye målinger og et forbedret aktivitetsoverblik. Med en batterilevetid på op til 16 dage i smartwatch-tilstand og op til 42 timer i GPS-tilstand kan brugerne nyde deres aktiviteter og eventyr uden at bekymre sig om deres næste opladning.

Brugervenlige smart-funktioner

Epix sørger for forbindelse hele dagen og bekvemmelighed med et væld af smart-funktioner herunder:

• Smartnotifikationer: Modtag notifikationer for indgående opkald, tekstbeskeder, opdateringer på sociale medier, kalenderpåmindelser og meget mere.
  • Musiklagring: Download sange eller afspilningslister, inklusiv dem fra tredjeparts musiktjenester. Spotify®, Amazon Music og Deezer kommer forudindlæst via den nye Connect IQ™ Store On Device. Connect IQ™ Store On Device giver brugerne mulighed for at opdage anbefalede apps og installere via Wi-Fi direkte på uret, ingen telefon er nødvendig.
  • Sikkerhed og sporing: Hændelsesdetektion og assistance (under visse udendørs aktiviteter) kan sende en besked med brugerens realtidsplacering (hvis tilgængelig) til nødkontakter.
  • Garmin Pay™ kontaktløs betalingsløsning lader brugerne efterlade deres kontanter og kort derhjemme for hurtige og berøringsfrie transaktioner.
  • Personalisering: Tilføj personlighed ved at downloade apps, widgets, urskiver og mere fra Garmin Connect IQ™ store, understøttelse til Garmin Golf, Explore og Garmin Connect Mobile.

Priser og tilgængelighed

epix er tilgængelig nu og tilbydes i forskellige farver og materialer med vejledende pris, der starter ved DKK 6.999.

For mere information kan du besøge Garmins virtuelle presserum, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube.

1 Se Garmin.com/ataccuracy

2 Når parret med en kompatibel smartphone. For krav og begrænsninger for sikkerheds- og sporingsfunktioner, se Garmin.com/safety

3 Kan kræve premium-abonnement hos en tredjeparts musikudbyder

4 Se aktuelt understøttet land, betalingsnetværk og udstedende bankoplysninger

Om Garmin: Garmin Ltd. (NYSE: GRMN) er registreret i Schweiz, og dets vigtigste datterselskaber er placeret i USA, Taiwan og Storbritannien. Garmin og epix er registrerede varemærker, og QuickFit, PacePro, SkiView og Garmin Pay er varemærker tilhørende Garmin Ltd. eller dets datterselskaber. SPOTIFY og Spotify-logoet er blandt de registrerede varemærker tilhørende Spotify AB. Amazon Music og alle relaterede logoer er varemærker tilhørende Amazon.com, Inc. eller dets datterselskaber. Wi-Fi er et registreret varemærke tilhørende Wi-Fi Alliance.

Denne udgivelse indeholder fremadrettede udsagn om Garmin Ltd. og dets forretning. Sådanne udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. De fremadrettede begivenheder og omstændigheder, der er diskuteret i denne udgivelse, forekommer muligvis ikke, og faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er beskrevet i det årlige Rapport om formular 10-K for året, der sluttede den 26. december 2020, og kvartalsrapporten på formular 10-Q for kvartalet, der sluttede den 25. september 2021, indsendt af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983). En kopi af Garmins Form 10-K og Q3 2021 Form 10-Q kan downloades fra https://www.garmin.com/en-US/investors/sec/. Ingen fremadrettede udsagn kan garanteres. Fremadrettede udsagn taler kun fra den dato, hvor de er fremsat, og Garmin påtager sig ingen forpligtelse til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det er som følge af ny information, fremtidige begivenheder eller andet.