Garmin tilføjer wake tower mulighed til  Fusion XS Series marinehøjttaler-lineup

Garmin tilføjer wake tower mulighed til Fusion XS Series marinehøjttaler-lineup

Kompakte 6,5-tommer wake tower-højttalere tilbyder en lydunderholdningsoplevelse af høj kvalitet, med flerfarvet LED-belysning, alsidige monteringsmuligheder og mere

OLATHE, Kan./15. februar, 2022/Business Wire – Garmin® International, Inc., en enhed af Garmin Ltd., verdens største1 og mest innovative marineelektronikproducent, annoncerede i dag XS Series 6,5-tommer Wake Tower-højttalere fra Fusion® Entertainment, et Garmin-mærke, der leverer krystalklar lyd og levende flerfarvet LED-belysning for en fordybende underholdningsoplevelse ombord. Til en overkommelig pris og designet til en række forskellige bådapplikationer – fra wake- og bugseringsbåde til midterkonsoller og pontoner – bygger XS-seriens Wake Tower-højttalere på det eksisterende udvalg af XS-seriens højttalere og subwoofere for at levere kraftfuld lydgengivelse og klarhed, selv ved høj volumen, plus et kompakt design for øget alsidighed omkring båden.

Forstærk øjeblikket

Uanset om du nyder musikken inde fra båden eller ude i kølvandet, er XS-seriens Wake Tower-højttalere optimeret til at levere krystalklar lydgengivelse og højtydende akustik, selv ved høj lydstyrke. Med et målrettet design, specielt udformet til wake boat-applikationer, har XS-seriens Wake Tower-højttalere præcist beregnede kabinetter, aluminiumdome-diskanthøjtalere og 200W spidseffekt for mere ren, kraftfuld lyd, mens du er på vandet.

Fra kasse til båd

XS-seriens Wake Tower-højttalere tilbyder flere monteringsmuligheder, inklusive nye rør- og fladmonteringsbeslag, så sejlere kan bruge mindre tid på at arbejde på deres installation og mere tid på at forstærke øjeblikket. Takket være Fusion-Link™-appen kan sejlere også nemt konfigurere og tune deres XS Series Wake Tower-højttalere ved at vælge forudkonfigurerede DSP-højttalerprofiler2 for at optimere deres indbyggede lydsystem.

Sæt tonen

For en forbedret underholdningsoplevelse ombord giver levende rød, grøn og blå (RGB) LED-belysning sejlere mulighed for at vælge belysning, der matcher deres humør og musik. Sejlere kan også trådløst styre belysningsmulighederne for XS-seriens Wake Tower-højttalere ved hjælp af Fusions intuitive RGB trådløse fjernbetjening, eller styre lyden fra hvor som helst om bord med den alsidige ARX70 trådløse fjernbetjening3.

XS-seriens Wake Tower-højttalere er konstrueret til Fusions True Marine™-standard og understøttet af en tre-årig forbrugergaranti, samt designet til at modstå barske havmiljøer sæson efter sæson om bord. XS-seriens Wake Tower-højttalere er også klassificeret IP67 til beskyttelse mod støv og vandindtrængning og forsvar mod UV- og salttåge.

XS-seriens Wake Tower-højttalere, der tilbydes i Sports White og Sports Black-design, er tilgængelige med en vejledende pris på DKK 3.499. For yderligere tilpasningsmuligheder tilbydes udskiftelige tilbehørsgitre i Sports White, Sports Black, Sports Grey, Classic White eller Classic Black. For at lære mere om hele udvalget af Fusion-lydprodukter, klik her.

Garmins produkter er konstrueret på indersiden for livet udenfor, og har revolutioneret livet for lystfiskere, sejlere, søfolk og bådentusiaster overalt. Garmin er forpligtet til at udvikle den mest innovative marineelektronik af højeste kvalitet og nem anvendelighed og mener, at hver dag er en mulighed for at innovere og en chance for at slå i går. For syvende år i træk blev Garmin for nylig kåret som Manufacturer of the Year af National Marine Electronics Association (NMEA). Andre Garmin marine mærker omfatter Fusion® og Navionics®.

For mere information kan du besøge Garmins virtuelle presserum, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube.

1 Baseret på 2020 rapporteret salg.

2 Med kompatible Fusion DSP-aktiverede stereoanlæg

3 Kompatibel Fusion stereo påkrævet

Om Garmin International, Inc. Garmin International, Inc. er et datterselskab af Garmin Ltd. (NYSE: GRMN). Garmin Ltd. er registreret i Schweiz, og dets vigtigste datterselskaber er placeret i USA, Taiwan og Storbritannien. Garmin er et registreret varemærke, og True Marine og Fusion-Link er varemærker tilhørende Garmin Ltd. eller dets datterselskaber. Alle andre mærker, produktnavne, firmanavne, varemærker og servicemærker tilhører deres respektive ejere. Alle rettigheder forbeholdes.

Denne udgivelse indeholder fremadrettede udsagn vedrørende Garmin Ltd. og dets forretning. Sådanne udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. De fremadrettede begivenheder og omstændigheder, der er diskuteret i denne udgivelse, forekommer muligvis ikke, og faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er beskrevet i det årlige Rapport på formular 10-K for året, der sluttede 26. december 2020, og kvartalsrapporten på formular 10-Q for kvartalet, der sluttede den 25. september 2021, indsendt af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983 A kopi af Garmins Form 10-K og Q3 2021 Form 10-Q kan downloades fra https://www.garmin.com/en-US/investors/sec/. Ingen fremadskuende erklæring kan garanteres. Fremadskuende Udtalelser gælder kun fra den dato, hvor de er afgivet, og Garmin påtager sig ingen forpligtelse til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det er som følge af ny information, fremtidige begivenheder eller andet.