Garmin vívosmart 5 fitness tracker er den ubesværede måde at tage ansvar for din hverdags sundhed, velvære og aktivitet

vívosmart 5 er et brugervenligt alternativ til et smartwatch og inkluderer essentiel sundheds- og aktivitetstracking i et elegant remdesign med op til 7 dages batterilevetid

OLATHE, Kan. /20. april 2022/Business Wire — Garmin® International, Inc., en enhed af Garmin Ltd. (NYSE: GRMN), annoncerede i dag vívosmart® 5, en komfortabel, letlæselig smart aktivitetstracker med Garmins mest avancerede søvnfunktioner, inklusive søvnscore. vívosmart 5 er designet til kunder, der søger en enklere løsning til at overvåge deres velbefindende, og har et overblik over sundhedsstatistik for Pulse Ox, 24/7 pulsovervågning, Body BatteryTMenergiovervågning, stressregistrering hele dagen og mere - intet abonnement krævet1. Når det er tid til at bevæge sig, tracker vívosmart 5 det grundlæggende som skridt, forbrændte kalorier og intensitetsminutter plus en række indbyggede sportsapps til aktiviteter som gåture, svømning i poolen, cykling, yoga, kardio og mere2. Med smarte notifikationer, kalenderpåmindelser og sikkerhedsfunktioner, der kan udløses med et tryk på en knap, leverer vívosmart 5 alt det væsentlige3. Se videoen her.

"Vi forstår, at der er mange kunder, der foretrækker komforten og det ubesværede design af en rem," sagde Dan Bartel, Garmins vicepræsident for globalt forbrugersalg. "vívosmart 5 er der, når du har brug for det, og er diskret, når du ikke har, uanset om du bruger den til at tracke søvn, puls, aktiviteter eller til blot at se beskeder."

Komfortabelt design

Med en afrundet rem designet til at passe rundt om dit håndled, er vívosmart 5 bygget til komfort, som især er vigtigt for søvnregistrering. Sammenlignet med sin forgænger har vívosmart 5 en lys, 66 % større skærm med større tekst og en brugervenlig touchscreen samt knapbetjening. vívosmart 5 introducerer også udskiftelige remme, hvilket gør udskiftning let og bekvem. Svømme- og badsikker med en imponerende batterilevetid på op til 7 dage, vívosmart 5 er lavet til hele dagen og hele natten.

Sundheds-essentials

Tag kontrol over dit velvære med en række sundhedsovervågningsfunktioner, der understøttes af Garmins banebrydende, 24/7 ElevateTM-pulsovervågning, som overgår konkurrenterne ved at måle pulsen flere gange i sekundet, 24 timer i døgnet. Hvad mere er, giver vívosmart 5 advarsler om unormalt høj og lav puls, som er blevet konfigureret af brugeren. Når det er tid til at hvile, giver avanceret søvn med søvnscore brugerne en analyse af både mængden og kvaliteten af deres søvn, og tildeler en score baseret på tid brugt i søvnstadier, mængden af bevægelse, stressniveauer og mere. vívosmart 5 overvåger også Pulse Ox (om natten, hele dagen eller on-demand), åndedræt, kroppens Body Battery, stress, hydrering og kvinders helse.

vívosmart 5 er ideel til kunder, der værdsætter enkelhed, og remmen gør tjek af disse statistikker intuitivt med en brugervenlig, rullende visning, som brugerne kan tilpasse for nem adgang til deres yndlingsfunktioner.

Bygget til den active livsstil

Uanset om aktivitet betyder at gå tur med en ven, tage baner i poolen, svede til en hjertepumpende cykeltime eller løfte vægte i fitnesscentret, er vívosmart 5 bygget til at holde trit med et varieret udvalg af sportsapps, der er tilgængelige direkte på håndled. Tilslut til en kompatibel smartphones GPS for nøjagtigt at tracke distance, tempo og hastighed under udendørs gåture, løbeture og cykelture. Fitness Age-funktionen motiverer brugerne til at opnå et tal lavere end deres kronologiske alder ved f.eks. at øge aktiviteten og sænke deres hvilepuls.

Sikkerheds- og sporingsfunktioner giver ro i sindet, når du er på farten. Tryk blot på knappen i et par sekunder for at udløse en assistancealarm, der sender en tekstbesked med brugerens placering til udpegede nødkontakter.

Forbind det hele

Hold dig aktiv og forbundet med smart-notifikationer på håndleddet. Når de er parret med en kompatibel smartphone (vívosmart 5 spiller godt med både Apple® og AndroidTM), kan brugere se beskeder, kalendervisninger, beskeder fra sociale medier og mere. En personlig morgenrapport er den perfekte måde at starte dagen på med nyttige (og venlige!) oplysninger som søvnscore, skridtmål, kommende aftaler, vejret og endda en særlig besked på din fødselsdag!

vívosmart 5 har en vejledende pris på DKK 1.199 og kan findes på Garmin.dk.

Garmins produkter er konstrueret på indersiden til livet udenfor og har revolutioneret wellness-industrien. Garmin er forpligtet til at udvikle wearables og sundhedsmålingsværktøjer, der hjælper mennesker på alle aktivitetsniveauer med at leve et sundere liv, og mener, at hver dag er en mulighed for at innovere og en chance for at slå i går. For mere information kan du besøge Garmins virtuelle presserum, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube. Eller følg vores eventyr på garmin.com/blog.

1Dette er ikke et medicinsk udstyr og er ikke beregnet til brug ved diagnosticering eller overvågning af nogen medicinsk tilstand; se Garmin.com/ataccuracy. Pulse Ox er ikke tilgængelig i alle lande.

2Se Garmin.com/ataccuracy

3Når den er parret med en kompatibel smartphone. For krav og begrænsninger for sikkerheds- og sporingsfunktioner, se Garmin.com/safety.

Denne udgivelse indeholder fremadrettede udsagn vedrørende Garmin Ltd. og dets forretning. Sådanne udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. De fremadrettede begivenheder og omstændigheder, der er diskuteret i denne udgivelse, forekommer muligvis ikke, og faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er beskrevet i det årlige Rapport på formular 10-K for året, der sluttede 26. december 2020, og kvartalsrapporten på formular 10-Q for kvartalet, der sluttede den 25. september 2021, indsendt af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983 A kopi af Garmins Form 10-K og Q3 2021 Form 10-Q kan downloades fra https://www.garmin.com/en-US/investors/sec/. Ingen fremadskuende erklæring kan garanteres. Fremadskuende Udtalelser gælder kun fra den dato, hvor de er afgivet, og Garmin påtager sig ingen forpligtelse til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det er som følge af ny information, fremtidige begivenheder eller andet.