Garmins nye Apollo Series forstærkere tilbyder et boost for sejlere med Fusion-lydsystemer

Marineforstærkerne er specielt bygget til at øge effekten og optimere ydeevnen.

SCHAFFHAUSEN Schweiz./Aug. 3, 2021 / Business Wire - Garmin International, Inc., en enhed fra Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN), verdens største1 marineelektronikproducent, annoncerede i dag Apollo™ Series forstærkere fra Fusion® Entertainment, et Garmin-mærke, der leverer bedste ydeevne og mest power til både udstyret med Fusion Digital Signal Processing (DSP) -aktiverede stereosystemer og Fusion-højttalere2. Den nye Apollo-serie er udelukkende designet til Fusion marine-underholdningssystemer og forbedrer lydens klarhed og reducerer forvrængning for en overlegen underholdningsoplevelse ombord.

”Med Apollo Series forstærkere om bord kan sejlere spille deres yndlingssange højere og renere end nogensinde før, selv når de skærer igennem bølgerne med fuld gas,” sagde Dan Bartel, Garmins vice president of global consumer sales. "Ved at tilbyde et innovativt forstærkerudvalg, der er specielt designet til Fusion-systemer, kan sejlere forvente at have den samme lydkvalitet som i high-end hjemmelydsystemer, når de er ude på deres både."

Forstærk øjeblikket med mere kraft og bedre lyd

Takket være 150 W RMS pr. kanal3, High Power Mode3 og reduceret total harmonisk forvrængning (THD) leverer forstærkere i Apollo-serien klarere lyd på vandet og optimerer lydgengivelse for hver enkelt zone om bord. For at beskytte Fusion marine-underholdningssystemerne om bord har Apollo Series forstærkere også flere beskyttelsesfunktioner samt tændingsbeskyttelse.

Simpel installering og opsætning

Med monteringsbeslag i kassen og Easy Tune-funktionalitet har installations- og opsætningsprocessen aldrig været hurtigere eller enklere. Ved hjælp af en trådløs Fusion-Link™-forbindelse er finjustering og justering af komplekse lydindstillinger til marineunderholdningssystemer ikke længere et problem, der kræver hjælp fra eksterne lydeksperter. Ved simpelthen at vælge de relevante DSP-lydprofiler i Fusion-Link-appen kan bådfolk synkronisere og indstille deres forstærkere i Apollo-serien til optimeret lydgengivelse lige fra deres mobile enhed.

Bygget til at holde

Apollo-seriens forstærkere er udstyret med Fusions signatur True-Marine design og 3 års garanti. De er bygget til at holde sæson efter sæson med beskyttelse mod barske havmiljøer - såsom salttåge, vand og UV - indesluttet i glat, hvidt pulverlakeret aluminium, der giver en moderne æstetik til enhver båd.

Ud over 1-, 4-, 6- og 8-kanals muligheder tilbyder Apollo-serien også en 2-kanals Apollo zone-forstærker til målretning og brug af zoner, der ikke forstærkes om bord. Apollo zone-forstærker fås med 12V og 24V kompatibilitet og har et kompakt design, der passer overalt omkring båden.

Apollo Series forstærkere fås nu med vejledende priser fra DKK 1.599 til DKK 7.799. Besøg www.garmin.com/fusionaudioentertainment for mere information om Apollo Series forstærkere og deres problemfri integration med Garmin marineelektronik.

Garmins produkter er udviklet på indersiden for livet udenfor og har revolutioneret livet for lystfiskere, søfolk og bådentusiaster overalt. Forpligtet til at udvikle den mest sofistikerede marineelektronik, som industrien nogensinde har kendt, mener Garmin, at hver dag er en mulighed for innovation og en chance for at slå i går. For sjette år i træk blev Garmin for nylig udnævnt til Manufacturer of the Year af National Marine Electronics Association (NMEA). Andre Garmin marinemærker inkluderer Navionics®. For mere information kan du besøge Garmins virtuelle presserum, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube.

1Baseret på 2020 rapporteret salg.

2 Forstærkere er udelukkende designet til brug med Fusion DSP-aktiverede stereosystemer (Apollo RA770, Apollo RA670, Apollo WB670 og RA210) og Fusion-højttalere

3 Gælder kun versioner med 4 kanaler, 6 kanaler og 8 kanaler; det gælder ikke monoblock- og zone-forstærkere

Om Garmin International, Inc. Garmin International, Inc. er et datterselskab af Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN). Garmin Ltd. er stiftet i Schweiz, og dets vigtigste datterselskaber er beliggende i USA, Taiwan og Storbritannien. Garmin, Fusion og Navionics er registrerede varemærker og Apollo, Fusion-Link og True-Marine er varemærker tilhørende Garmin Ltd. eller dets datterselskaber.

Denne pressemeddelelse omfatter fremadrettede udsagn, der vedrører Garmin Ltd. og dets forretning. De udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. Det kan være, at de fremadrettede begivenheder og forhold, der diskuteres i denne pressemeddelelse, ikke forekommer, og de faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er anført i årsrapporten om Form 10-K for året, der sluttede 26. december 2020, indgivet af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983). En kopi denne Form 10-K er tilgængelig på https://www.garmin.com/en-US/company/investors/earnings/. Intet fremadrettet udsagn kan garanteres. Fremadrettede udsagn gælder kun fra den dato, hvor de er lavet, og Garmin forpligter sig ikke til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det skyldes ny information, fremtidige begivenheder eller andet.