Garmins nye Fusion MS-RA60 marinestereo tilbyder en førsteklasses lydoplevelse til et tilgængeligt prispunkt – det er da musik for ørerne

Kompakt marinestereo har ny indbygget DAB-tuner, moderne æstetik og mere.

OLATHE, Kan./18. Maj 2021 / Business Wire - Garmin® International, Inc., en enhed fra Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN), verdens største1og mest innovative marineelektronikproducent, annoncerede i dag MS-RA60 marinestereofra Fusion® Entertainment, et Garmin-mærke, der giver bådfolk en underholdningsoplevelse af høj kvalitet til en overkommelig pris med et nyt moderne look. Med et anti-dugdisplay og kompakt design er MS-RA60 Fusions nyeste entry-level marinestereoløsning til bådeejere, der ønsker et komplet stereoanlæg, der passer til deres bådes stil og størrelse.

”Vi er begejstrede for at introducere denne nye tilgang til de eksisterende Fusion MS-RA55 og RA50 marinestereoanlæg,” sagde Dan Bartel, Garmins vice president of global consumer sales. ”Med den nye MS-RA60 ombord kan sejlere nyde udseendet og følelsen af et premium marinestereoanlæg uden at tømme kontoen. Den bekvemme lille formfaktor og evnen til at gengive kraftig lyd i høj kvalitet gør MS-RA60 til det perfekte stereo til både med begrænset plads ved roret, fra pontoner til små fiskerbåde.”

Med Fusions nyeste lydteknologi er MS-RA60 designet til at forstærke hvert minut brugt på vandet. Moderne funktioner inkluderer:

• Indbygget DAB-tuner (Digital Audio Broadcasting): Få adgang til et bredere udvalg af radiostationer ved at reducere interferens og støj
  • Stilfuldt design: Anti-dug, dagslyslæselig kantbundet skærm med moderne stil
  • Trådløs forbindelse: Stream musik via Bluetooth® med kontrol via Fusion-Link™-appen
  • Multi-Zone™-kontrol: Volumenkontrol til to uafhængige lydzoner på båden
  • Trådløs kontrol: Styr musik via ANT-kompatible smartwatches eller ARX70 fjernbetjeningen
  • Vejrbestandig: IPX6 og IPX7 standarder for beskyttelse mod vandindtrængning
  • Power og effektivitet: Klasse D-forstærkning styrker op til fire højttalere om bord

Med sit stilfulde nye look forbedrer MS-RA60 instrumentpanelet på enhver båd, mens den fortsætter med at levere det bedste af Fusion-teknologi til en uovertruffen underholdningsoplevelse ombord. Takket være en indbygget DAB-tuner, kan sejlere benytte sig af flere frekvenser end AM- eller FM-radio alene, hvilket betyder, at der ikke er mere kedelig indstilling for at finde en ønsket radiostation. Bådfolk kan også foretage over-the-air softwareopdateringer fra kompatible smarte enheder - via Bluetooth-forbindelse - med Fusion-Link-appen og trådløst styre musik med Fusion-Link-appen, håndholdt ARX-fjernbetjeningeller kompatibel Garmin quatix 6-serie smartwatch.

MS-RA60 er bygget til at holde sæson efter sæson og er konstrueret og designet med marineelementer i tankerne. For at beskytte mod salt, tåge, UV, støv og mere sikrer en kvalitets-kantbundet skærm med IPX6 og IPX7 vejrbestandighed, at MS-RA60 konsekvent fungerer i barske havmiljøer.

MS-RA60 marinestereo vil være tilgængelig i 2. kvartal med en vejledende pris på DKK 1.999. For både, der i øjeblikket har en Fusion MS-RA55 stereo installeret ombord, passer MS-RA60 let i samme udskæring for en ubesværet og enkel opgradering. Besøg www.garmin.com/fusionaudioentertainment for mere information om MS-RA60 og dens problemfri integration med Garmin marineelektronik.

Garmins produkter er udviklet på indersiden for livet udenfor og har revolutioneret livet for lystfiskere, søfolk og bådentusiaster overalt. Forpligtet til at udvikle den mest sofistikerede marineelektronik, som industrien nogensinde har kendt, mener Garmin, at hver dag er en mulighed for innovation og en chance for at slå i går. For sjette år i træk blev Garmin for nylig udnævnt til Manufacturer of the Year af National Marine Electronics Association (NMEA). Andre Garmin marinemærker inkluderer Navionics® og Fusion®. For mere information kan du besøge Garmins virtuelle presserum, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube.

1Baseret på 2019 rapporteret salg

Om Garmin International, Inc. Garmin International, Inc. er et datterselskab af Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN). Garmin Ltd. er stiftet i Schweiz, og dets vigtigste datterselskaber er beliggende i USA, Taiwan og Storbritannien. Garmin, Fusion og Navionics er registrerede varemærker og Multi-Zone, Fusion-Link og True-Marine er varemærker tilhørende Garmin Ltd. eller dets datterselskaber.

Denne pressemeddelelse omfatter fremadrettede udsagn, der vedrører Garmin Ltd. og dets forretning. De udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. Det kan være, at de fremadrettede begivenheder og forhold, der diskuteres i denne pressemeddelelse, ikke forekommer, og de faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er anført i årsrapporten om Form 10-K for året, der sluttede 26. december 2020, indgivet af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983). En kopi denne Form 10-K er tilgængelig på https://www.garmin.com/en-US/company/investors/earnings/. Intet fremadrettet udsagn kan garanteres. Fremadrettede udsagn gælder kun fra den dato, hvor de er lavet, og Garmin forpligter sig ikke til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det skyldes ny information, fremtidige begivenheder eller andet.