Ny robust zūmo XT2 motorcykel-GPS fra Garmin

Ny robust zūmo XT2 motorcykel-GPS fra Garmin

Helt ny motorcykel-GPS kan prale af et større display, mere robust ydre og forbedrede navigationsfunktioner for at hjælpe on- og offr-oad motorcyklister med at nyde deres rejse

SOUTHAMPTON, UK./19. april 2023/Media Alert – Garmin International, Inc. annoncerede i dag zūmo® XT2, den nyeste og mest avancerede tilføjelse til den populære serie af robuste, specialbyggede motorcykel-GPS’er. zūmo XT2 skiller sig ud fra flokken og tilbyder en stor 6" ultraskarp skærm, der giver motorcyklister en mærkbart større og lysere skærm end den tidligere model.

GPS’en er designet til at modstå ekstremt vejr og ujævnt terræn, og er bygget til en IPX7-vandtæthedsklassificering, samt udstyret til at fungere med styrvibrationer i modsætning til de fleste mobiltelefoner. For ryttere, der nyder at rejse med venner, giver Group Ride Mobile-funktionen1 dem mulighed for at spore alles placering via Tread®-appeneller bruge Group Ride Tracker-tilbehør2 (sælges separat) til at spore venner, når der ikke er mobildækning tilgængelig.

"Vi er overbeviste om, at den større og lysere zūmo XT2 hurtigt vil blive en yndet følgesvend til motorcykeleventyr. Den giver ryttere, der nyder spændingen ved at tage fat i styret, mærke vejen under deres dæk og finde landskaber uden for den slagne vej, friheden til at udforske med ro i sindet." – Dan Bartel, Garmin Vice President for Global Consumer Sales

Se zūmo XT2 i aktion her.

zūmo oplevelsen

zūmo XT2 giver innovative, moto-specifikke funktioner for at bringe et forbedret niveau af sjov og nydelse til både on- og offroad ekspeditioner:

• Tilpas din rejse med den nye visuelle ruteplanlægger for nemt at planlægge ruter med de samme kort og rutepræferencer, som du har på zūmo XT2-enheden og Tread-smartphone-appen.
  • Oplev nye steder at køre med MICHELIN Scenic Roads og MICHELIN Green Guide.
  • Se populære moto-ruter, der foretrækkes af andre ryttere, og se eventyret med højt opløste, abonnementsfri Birdseye Direct-satellitbilleder for at opdage nye ruter at køre på.
  • Find de mest spændende ruter gennem forbedret Garmin Adventurous Routing for at finde bakker, sving og de bedste seværdigheder. Tilpas rejsen baseret på færdighedsniveau med fire forskellige sværhedsgrader.
  • Find alle de vigtige køredetaljer for at hjælpe med at forbedre rejsen, inklusive hastighed, acceleration, deceleration, højde og mere med køreoversigtsfunktionen via Tread smartphone-appen.
  • Hold styr på venner på turen med Group Ride Mobile-funktionen, som giver ryttere mulighed for at spore hinanden på enten Tread-appen eller Group Ride Tracker-tilbehøret (sælges separat).
  • Administrer waypoints, spor og ruter på tværs af en smartphone/tablet eller zūmo XT2 GPS’en, plus få adgang til trafik-, vejr- og smartnotifikationer i realtid, når den er parret med Tread-appen.
  • Hør navigationsbeskeder fra en zūmo XT2, eller stream musik og foretag håndfri opkald med en Bluetooth®-forbindelse fra et kompatibelt headset/hjelm (medfølger ikke), mens det er parret med en kompatibel smartphone.
  • Øg opmærksomheden med nyttige rytteradvarsler langs ruten, såsom skarpe sving, hastighedsændringer og rødt lys/fartkameraer3.

Samarbejde på vejen

Motorcyklister kan drage fordel af at bruge den nye zūmo XT2 med en kompatibel inReach®-satellitkommunikator4 til at låse op for tovejsmeddelelser, placeringsdeling og SOS-funktioner i tilfælde af nødsituationer.

zūmo XT2 har en vejledende udsalgspris på 4.649 kr. Besøg garmin.com/zumo for at lære mere.

1Tracking via Group Ride Mobile kræver, at Tread-appen kører på hver vens kompatible smartphone med BLUETOOTH®-teknologi og en aktiv mobilforbindelse.

2Gruppesporing med Group Ride Tracker-tilbehøret er kun tilgængeligt for motorcyklister, der bruger en zūmo XT2 og Tread-app. Tilslutning til køretøjets strøm er påkrævet for gruppesporing.

3Rødt lys og fartkameraadvarsler er ikke tilgængelige i alle regioner.

4Aktivt satellitabonnement påkrævet. Nogle jurisdiktioner regulerer eller forbyder brugen af satellitkommunikationsenheder. Det er brugerens ansvar at kende og følge alle gældende love i de jurisdiktioner, hvor enheden er beregnet til at blive brugt.