Nye Garmin DriveSmart GPS-navigatorer bringer enkelhed til den åbne vej med større skærme

Introduktion til Garmin DriveSmart 66, 76 og 86-serien med letlæselige displays, forbedret stemmeassistent og forudindlæst rejseindhold for at hjælpe med at guide vejen

13. oktober 2021-Garmin® International, Inc., en enhed fra Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN), annoncerede i dag Garmin DriveSmartTM 66, 76, and 86 serien - en ny serie af bærbare bilnavigatorer designet til at bringe et nyt niveau af enkelhed og frihed til chauffører. Garmin DriveSmart-serien kører ind på scenen med skarpe 6, 7 eller 8-tommer high-definition-skærme, så chauffører klart kan finde den bedste rute. Desuden kan 8-tommers skærmmodellen let monteres i både liggende eller stående tilstand for at vise mere af vejen frem. Disse alsidige satellitnavigationer kan guide på vejen til familiens weekendeventyr takket være detaljerede kort over Europa, samtidig med at hverdagspendlingen bliver en leg med bemærkelsesværdige funktioner som rutevejledning i og om miljøzoner1, håndfri2-opkald og indbygget Garmin-stemmeassistent til at spørge enheden om vejvisning.

“Den nye Garmin DriveSmart-serie opnår så meget mere end at navigere til en destination takket være nye større displaymuligheder," sagde Dan Bartel, Garmin vicepræsident for globalt forbrugersalg. "Uanset om bilister vælger 6, 7 eller 8-tommer skærm, kan de meget tydeligt følge den anbefalede rute, mens de også ser relevante oplysninger som miljøzoner og trafikmeldinger undervejs for virkelig at forenkle deres køreoplevelse.”

Kør trygt

Chauffører får ro i sindet med den nye miljøzonefunktion. Efter opsætning af bilens miljøprofil vil bilisterne modtage advarsler og vejledning om miljøzoner på deres rute. Under hektiske pendlerture eller inspirerede roadtrips udmærker Garmin DriveSmart-serien sig med føreradvarsler for at fremme en mere sikker køreoplevelse og øge situationsfornemmelsen. Chauffører kan modtage advarsler om kommende hastighedsændringer, skarpe sving langs ruten og andre potentielle farer for at holde sig ajour om alle kommende vejforhold.

Elsk køreturen

Den nye Garmin DriveSmart-serie er fyldt med road trip-klar funktionalitet, der hjælper med at bringe kørefrihed til hver tur. Chauffører kan stole på Tripadvisors rejsevurderinger til anbefaling af restauranter, hoteller og attraktioner undervejs. Derudover kommer alle Garmin DriveSmart bilnavigatorer forudindlæst med millioner af populære seværdigheder fra Foursquare®.

Garmin DriveSmart 66, 76 og 86 navigatorer kan prale af en arv af brancheførende funktioner, herunder:

• Adgang til realtidstrafik, fotoLive-trafikkameraer, vejr og brændstofpriser, når navigatoren er parret med en førers kompatible smartphone ved hjælp af Garmin DriveTM appen2
  • Indbygget Wi-Fi® giver mulighed for nemme kort- og softwareopdateringer uden behov for en computer
  • Et USB-C køretøjsstrømkabel til opladning af den kompatible Garmin navigator og en anden enhed

Den nye Garmin DriveSmart 66, 76 og 86 serie er tilgængelig nu og har vejledende priser fra DKK 1.699 til DKK 2.999. Besøg garmin.dk for at lære mere.

Garmins produkter er konstrueret på indersiden til et liv udenfor og har revolutioneret bilindustrien og er blevet afgørende for livet for chauffører, pendlere og bilister af alle typer. Engageret i at designe brugervenlige bærbare navigationsløsninger, der giver tids- og brændstofbesparende fordele for daglige chauffører, mener Garmin, at hver dag er en mulighed for at innovere og en chance for at slå i går.

For mere information kan du besøge Garmins virtuelle presserum, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube.

1Miljøzone-routing er ikke tilgængelig i alle regioner.

2Når den er parret med en kompatibel smartphone, der er downloadet med Garmin Drive-appen

Om Garmin International, Inc. Garmin International Inc. er et datterselskab af Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN). Garmin Ltd. er registreret i Schweiz, og dets vigtigste datterselskaber er placeret i USA, Taiwan og Storbritannien. Garmin er et registreret varemærke, og Garmin DriveSmart og Garmin Drive-appen er varemærker tilhørende Garmin Ltd. eller dets datterselskaber.

©HERE. Alle rettigheder forbeholdes. Amazon og alle relaterede logoer og bevægelsesmærker er varemærker tilhørende Amazon.com, Inc. eller dets datterselskaber. ©2021 TripAdvisor LLC. Alle rettigheder forbeholdes. foursquare® og foursquare® -logoerne er registrerede varemærker tilhørende Foursquare Labs, Inc. Alle rettigheder forbeholdes. Wi-Fi og Wi-Fi-logoet er registrerede varemærker tilhørende Wi-Fi Alliance.

Alle andre mærker, produktnavne, firmanavne, varemærker og servicemærker tilhører deres respektive ejere. Alle rettigheder forbeholdes.

Denne pressemeddelelse omfatter fremadrettede udsagn, der vedrører Garmin Ltd. og dets forretning. De udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. Det kan være, at de fremadrettede begivenheder og forhold, der diskuteres i denne pressemeddelelse, ikke forekommer, og de faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er anført i årsrapporten om Form 10-K for året, der sluttede 28. december 2019, indgivet af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983). En kopi denne Form 10-K er tilgængelig på http://www.garmin.com/aboutGarmin/invRelations/finReports.html. Intet fremadrettet udsagn kan garanteres. Fremadrettede udsagn gælder kun fra den dato, hvor de er lavet, og Garmin forpligter sig ikke til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det skyldes ny information, fremtidige begivenheder eller andet.