Sejl sikkert med den nye håndholdte Garmin GPSMAP 79s

Sejl sikkert med den nye håndholdte Garmin GPSMAP 79s

Håndholdt marine-GPS med højopløseligt, solskinslæsbart farvedisplay med indbygget verdensomspændende basemap og med understøttelse af valgfrie BlueChart g3-kort

OLATHE, Kan./26. Okt., 2021/Business Wire - Garmin® International, Inc., en enhed fra Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN), verdens største1og mest innovative marineelektronikproducent, annoncerede i dag GPSMAP® 79s marine-håndholdt designet til at udstyre søfolk med en pakke med vigtige, brugervenlige navigationsværktøjer ombord fra håndfladen. Med udgangspunkt i arven fra GPSMAP 78-serien introducerer GPSMAP 79s et helt nyt design med moderne displayfunktioner og understøtter valgfrie BlueChart® g3-søkort for at forbedre navigation og give ro i sindet for sejlere, når de udforsker åbent farvand. Pakket sikkert i et robust, flydende design, er GPSMAP 79s specialbygget til at passe til en række forskellige livsstile på vandet.

"Uanset om den bruges som backup-løsning til elektronik ombord eller en dedikeret navigationsenhed, giver GPSMAP 79s en række vigtige værktøjer, som hver søfarende bør have ved hånden, når de forlader kysten," siger Dan Bartel, Garmin vicepræsident for globalt forbrugersalg. "Sammen med et nyt design, let forståelig kortlægning og moderne funktioner tilbyder GPSMAP 79-serien større ro i sindet og mere effektiv navigation på vandet, når søfarende søger efter lovende fiskesteder eller tager på hyggetur i weekenden."

Forbedret navigation

GPSMAP 79s leveres med et indbygget verdensomspændende basemap og understøttelse af søkort, der kan downloades. Ud over et 3-akset vippekompenseret kompas bruger GPSMAP 79s pålidelig GNSS med understøttelse af flere konstellationer, som giver sejlere adgang til data over hele verden.

Skarpt display

Uanset forholdene forhindrer GPSMAP 79s tildugning og forbedrer kontrasten ved kortlægning på skærmen takket være en større, optisk-bundet skærm med 2,5 gange højere opløsning end dens tidligere serie. Det nye, transflekterende farvedisplay med en ridsefast glaslinse, der er specielt designet til livet på vandet, giver mulighed for navigation, der kan aflæses i sollys, for at øge klarheden og synligheden i udendørs miljøer.

Marinedesign

GPSMAP 79s giver brugerne op til 19 timers batterilevetid, mens de bruger GPS, og kan - takket være det praktiske flydende design og vandmodstand2 - fortsætte med at fungere i barske marinemiljøer. For at fange endnu flere eventyr på søen eller til søs tilbyder GPSMAP 79s 8 GB hukommelse til opbevaring af op til 10.000 waypoints og 250 ruter.

GPSMAP 79s marine-håndholdt er tilgængelig nu med vejledende priser på DKK 2.699. Hvis du vil vide mere om GPSMAP 79s og Garmins fulde udvalg af håndholdte marine-GPS'er, så klik her.

Garmins produkter, der er konstrueret på indersiden til livet udenfor, har revolutioneret livet for lystfiskere, sejlere, søfolk og bådentusiaster overalt. Forpligtet til at udvikle den mest sofistikerede marineelektronik, industrien nogensinde har kendt, mener Garmin, at hver dag er en mulighed for at innovere og en chance for at slå i går. For syvende år i træk blev Garmin for nylig kåret til årets producent af National Marine Electronics Association (NMEA). Andre Garmin marine-mærker omfatter Fusion® og Navionics®. For mere information kan du besøge Garmins virtuelle presserum, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube.

1 Baseret på 2020 rapporteret salg.

2 Vurderet til IPX6 og IPX7 standarder

Om Garmin International, Inc. Garmin International, Inc. er et datterselskab af Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN). Garmin Ltd. er registreret i Schweiz, og dets vigtigste datterselskaber er placeret i USA, Taiwan og Storbritannien. Garmin, Fusion, Navionics og GPSMAP er registrerede varemærker tilhørende Garmin Ltd. eller dets datterselskaber.

Denne pressemeddelelse omfatter fremadrettede udsagn, der vedrører Garmin Ltd. og dets forretning. De udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. Det kan være, at de fremadrettede begivenheder og forhold, der diskuteres i denne pressemeddelelse, ikke forekommer, og de faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er anført i årsrapporten om Form 10-K for året, der sluttede 26. december 2020, indgivet af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983). En kopi denne Form 10-K er tilgængelig på http://www.garmin.com/aboutGarmin/invRelations/finReports.html. Intet fremadrettet udsagn kan garanteres. Fremadrettede udsagn gælder kun fra den dato, hvor de er lavet, og Garmin forpligter sig ikke til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det skyldes ny information, fremtidige begivenheder eller andet.