Tag sportsfiskeri til ekstreme dybder med den nye GSD 28 fra Garmin

Tag sportsfiskeri til ekstreme dybder med den nye GSD 28 fra Garmin

Drevet af RapidReturn-ekkolod med næste generations xCHIRP-teknologi giver GSD 28 Garmins klareste og mest detaljerede fiskemål.

SHAFFHAUSEN, Schweiz./Okt. 24, 2023/PR Newswire – Garmin (NYSE: GRMN), verdens mest innovative og anerkendte producent af marineelektronik, annoncerede i dag GSDTM 28, et kraftigt ekkolodsmodul udviklet til seriøst sportsfiskeri. Med Garmin RapidReturn™-ekkolod giver GSD 28 flere ekkolodsdata på multifunktionsdisplayet med op til 6 gange transmissionshastigheden af sin forgænger, så lystfiskere kan se flere detaljer end nogensinde før. Og takket være Garmins nye xCHIRP ekkolodsteknologi giver GSD 28 en højere opløsning med fremragende målseparation og reduktion af bunddønninger for at hjælpe lystfiskere med nemt at skelne bundtræk fra agn eller fisk.

Se forskellen under overfladen med RapidReturn ekkolod

"Garmins digitale ekkolodsmoduler har været betroet til off-shore brug af lystfiskere i næsten to årtier, og GSD 28 tilføjer nye og innovative funktioner for igen at sætte standarden for saltvandssportsfiskeri. Vores RapidReturn- og xCHIRP-teknologier kombineres for at give dybhavsfiskere skarpere, klarere og mere ekkolodsafkast på dybere vand, hvilket kan være forskellen mellem at finde og gå glip af dine mål." –Dan Bartel, Garmin Vice President for Global Consumer Sales

Dybderne afsløret

Garmins RapidReturn ekkolod sender flere ekkolodssignaler gennem vandsøjlen samtidigt, hvilket resulterer i meget mere ekkolodsinformation, som du hurtigt kan se på multifunktionsdisplayet. Dette giver lystfiskere mulighed for at se friskere, mere relevante ekkolodsafkast og se flere detaljer om, hvad der er under båden. xCHIRP-ekkolodsteknologien giver skarpe, klare fiskebuer med fremragende målseparation.

GSD 28 understøtter dual-channel (1-3 kW) CHIRP, der dækker et bredt frekvensområde mellem 25-250 kHz, hvilket hjælper med at skabe et mere detaljeret billede af, hvad der er nedenfor, inklusive fisk på havbunden og objekter i vandsøjlen.

Robust design

GSD 28 er optimeret til sportsfiskeri og er designet til at modstå barske havmiljøer, herunder kraftig vind, regn og sollys, og den er vandafvisende med en IPX7-klassificering. Når vandet bliver hårdt, kan RapidReturn-ekkoloddet parres med det valgfrie MSC™ 10-eksterne satellitkompas (sælges separat) for at sikre, at bølge- og dønningsforhold i havet ikke forstyrrer ekkoloddets returneringer gennem hiv-kompensation.

Den alsidige GSD 28 er kompatibel med en lang række Garmin- og AIRMAR®-transducere, der kan konfigureres manuelt eller automatisk, hvilket giver brugeren ekstraordinær fleksibilitet, når de konfigurerer deres ekkolodsskærm. Den er kompatibel med den nye GPSMAPâ 9000-serie sammen med GPSMAP 8600/8600xsv, GPSMAP 7x3/9x3/12x3 og GPSMAP 10x2/12x2 serie plottere.

GSD 28 har en vejledende udsalgspris på 27.899 kr. Lær mere om Garmins fulde linje af marineelektronik ved at besøge garmin.com/marine.