Vi præsenterer Garmin Bounce børnesmartwatch med beskedfunktioner

Vi præsenterer Garmin Bounce børnesmartwatch med beskedfunktioner

Med kommunikations- og lokationsteknologi kan Bounce udsætte behovet for en smartphone

OLATHE, Kan./15. nov, 2022/Business Wire — Garmin International, Inc., en enhed af Garmin Ltd. (NYSE: GRMN), annoncerede i dag Bounce™, et smartwatch med LTE-forbindelse1 til børn, der nemt lader forældre kommunikere med og lokalisere deres barn, hvis nødvendigt. For forældre, værger eller familiemedlemmer, der ønsker at udsætte køb af en smartphone, giver Bounce et kommunikationsværktøj til børn, der ikke har brug for en fuldt udstyret smartphone. Med en lys, farvetouchscreen og et holdbart, svømmevenligt design tilbyder Bounce tovejs tekst- og talebeskeder samt lokalitetssporing i realtid til Garmin Jr.-appen på en forælder- eller værgekompatibel smartphone. Sammen med kommunikation tilbyder Bounce aktivitetstracking2, sjove spil og lader endda forældre tildele pligter og give belønninger.

"Som en af verdens førende smartwatch-virksomheder er vi begejstrede for at kunne tilbyde forældre ro i sindet med et smartwatch, der giver dem mulighed for at holde kontakten med deres børn, samtidig med at de kan holde øje med deres lokation, hvis nødvendigt," sagde Dan Bartel, Garmins vicepræsident for forbrugersalg. "Forældre kan føle sig trygge ved at introducere deres børn til digital kommunikation på en sjov og kontrolleret måde gennem beskeder og sporing lige fra deres håndled."

Hold forbindelsen for ro i sindet

Ved at bruge Bounces indbyggede GPS- og LTE-forbindelse kan forældre holde forbindelsen og kende deres barns placering med placeringssporing på Bounce, alt sammen gennem Garmin Jr.-appen på forældrenes kompatible smartphone. Ingen grund til at skifte telefontjenesteudbyder – LTE-abonnementet administreres direkte gennem Garmin. Forældre kan indstille definerede områder og få besked, når deres barn forlader disse. Børn kan også bruge "check-in"-funktionen til at dele deres aktuelle placering, som sender en notifikation til Garmin Jr.-appen på forældrenes smartphones. Hvis børn glemmer det, kan forældre "opfriske" deres barns placering i Garmin Jr.-appen for at se deres nuværende opholdssted.

Familier kan også kommunikere med deres børn gennem Garmin Jr.-appen. Direkte fra deres ur kan børn sende tekst- og talebeskeder til Garmin Jr.-appen på en kompatibel smartphone eller til andre Bounce-smarture, så længe begge ure er godkendt til at kommunikere med hinanden af deres familieadministratorer. De kan også svare med tilpassede forudindstillede beskeder, talebeskeder, emojis eller lydemojis til forældregodkendte kontakter og i Garmin Jr. familiegruppebeskeder. I løbet af skoledagene kan forældre aktivere skoletilstand eller ”forstyr ikke” fra Garmin Jr.-appen for at begrænse forstyrrelser og hjælpe børn med at holde fokus, mens de er i klasseværelset.

Hvis et barn har brug for hjælp, kan forældre have ro i sindet ved at vide, at de og andre kontakter, de godkender i Garmin Jr.-appen, får tilsendt en besked, når deres barn aktiverer Assistance-funktionen3. Denne meddelelse vil inkludere en LiveTrack-placeringsvisning af deres barns live-placering direkte i Garmin Jr.-appen.

Track aktiviteter, gøremål og mere lige ved hånden

Med Bounce kan forældre opmuntre til en aktiv livsstil fra en ung alder. Sundhedsmålinger såsom søvn, skridt og aktive minutter samt fitnessaktiviteter, herunder gang, løb, cykling, svømning og mere kan trackes og ses i Garmin Jr.-appen. Forældre kan også sende meddelelser for at minde deres børn om at udføre pligter og andre forpligtelser. Disse påmindelser kan sættes op til at gentage sig ugentligt eller endda dagligt. For at hjælpe børn bedre med at styre deres tid, sætter Bounce et stopur, en alarm og en timer lige på deres håndled for at fortælle dem, hvornår det er tid til at lave lektier, eller hvornår det er tid til at gøre sig klar til fodboldtræning.

Interaktive eventyr, quizzer, spil og meget mere

Underholdning er mindre end en armslængde væk med Bounce. Gamification af sundhed og vaner lader børn låse op for belønninger for at opfylde deres aktive mål, herunder sjove og lærerige spil og eventyr. Eventyr vil lade unge opdagelsesrejsende lære om forskellige steder rundt om i verden gennem trivia-spil og nye fakta direkte i Garmin Jr.-appen på deres forældres smartphone. Ud over at optjene belønninger kan børn også konkurrere med deres familie og venner i individuelle udfordringer og teamudfordringer. Når det ikke er tid til at være aktiv, kan børn teste deres sind med pædagogiske spil såsom puslespil og flash cards lige på deres ur.

Bounce er tilgængelig slut november i tre farver – Green Burst, Black Camo og Lilac Floral – og har op til 2 dages batteritid4. Uret kan købes eksklusivt på Garmin.dk for DKK 1.399. Et aktivt abonnement og LTE-forbindelse er påkrævet for at bruge tilsluttede funktioner, herunder tekst- og talebeskeder, Assistance og LiveTrack. Besøg Garmin.com/Bounce for mere information.

1For at bruge LTE-funktioner på hver enhed kræves et aktivt abonnement og LTE-forbindelse; se LTE-dækningsområde på Garmin.com/BounceLTEcoverage

2Se Garmin.com/ataccuracy

3For at bruge Assistance kræves en aktiv abonnementsplan og LTE-forbindelse; se LTE-dækningsområde på Garmin.com/BounceLTEcoverage For sikkerheds- og sporingsfunktionskrav og begrænsninger, se Garmin.com/BounceFeatureRequirements.

4Brug af forbundne funktioner samt LTE-netværksforhold vil have en betydelig indflydelse på batteriets levetid.

Denne meddelelse indeholder fremadrettede udsagn om Garmin Ltd. og dets forretning. Sådanne udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. De fremadrettede begivenheder og omstændigheder, der diskuteres i denne udgivelse, forekommer muligvis ikke, og faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, risikofaktorerne, der er anført i årsrapporten på Formular 10-K for året, der sluttede den 25. december 2021, indsendt af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0001-411180). En kopi af sådan Form 10-K er tilgængelig på http://www.garmin.com/aboutGarmin/invRelations/finReports.html. Ingen fremadrettede udsagn kan garanteres. Fremadrettede udsagn taler kun fra den dato, hvor de er afgivet, og Garmin påtager sig ingen forpligtelse til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det er som følge af ny information, fremtidige begivenheder eller andet.