En komplet oversigt til sundhedsvæsenet

Medicinsk gasudstyr er kernen i det, vi laver hos GCE Healthcare, vi forstår behovet for en høj sikkerhedsstandard, kvalitet og pålidelighed. Vi opretholder et globalt kvalitetsstyringssystem og sikrer, at vores produkter opfylder de nuværende kvalitets- og regulatoriske standarder, såsom direktivet om medicinsk udstyr 93/42 / EØF, ISO 13845 m.m.

GCE er stolt af sit team af eksperter, der er dedikeret til at levere førende løsninger til vores kunder. Vi samarbejder med sundhedspersonale og udbydere over hele verden og støtter dem til at imødekomme deres patients behov.

GCE Healthcare leverer iltbehandlinger til iltleverandører, der leverer sundhedsydelser til patienter i hjemmet. Mange Home Oxygen-leverandører forventer, at vores robuste forsyningskæde leverer produkter til dem, når det er nødvendigt.

Vores lager i England, Tyskland og Tjekkiet håndterer vores brede produktsortiment, der sikrer, at vi kan levere hurtige leverancer baseret på vores kunders ønsker.

Vi er førende indenfor dette meget vigtige område og tilbyder følgende konkurrencedygtige og industriledende produkter, så som;

• Sundhedspleje, sundhedsvæsen

John Riber

Sales Manager Healthcare, Valves, Central Gas Systems and Cutting & Welding +4520746017