SAMedical® - Medicinske kobberrør og fittings

SAMedical® kobberrør fås i målene 8-108 mm og er på lager i længder på 2,5 m og 5,0 meter. (Rør i 2,5 meter betyder lavere transportomkostninger.) Dimensioner op til 22 mm kan koldbukkes med håndværktøj og 28-35 mm kan koldbukkes med elektrisk bukkeværktøj.

Fordelene ved SAMedical® kobberrør:

• En markant kortere installationstid, når rørene kan koldbukkes.
  • Intet tidskrævende arbejde med skæring og samling med vinkler og bøjninger, der skal loddes.
  • En samlet besparelse i både tid og omkostninger til fittings.
  • SAMedical® rør er fremstillet i henhold til standard SS-EN 13348. De er af hårdhed R290 og renhed i henhold til ISO7396 & SIS HB 370 Sikkerhedsstandard for medicinske gasanlæg, hvilket betyder, at den resterende mængde carbonhydridforurenende stoffer ikke overstiger 2,5 mg/m2 i HB370 rør & 20 mg/m2 i ISO rør på den indre overflade. Både rør og fittings er CE-mærket i henhold til MDD 93/42 / EØF. Fittings leveres med beskyttende emballage og etiket mærket med data for affedtningen, ordrenummer, delnummer, standard, dimension og et unikt sporbart certifikatnummer.
  • For ordrer og forespørgsler, e-mail vores kundeservice customerervice.nordic@gcegroup.com eller kontakt, John Riber direkte på john.riber@gcegroup.com eller på telefon, 20746017

• Sundhedspleje, sundhedsvæsen

• kobberrør
  • fittings