​GCE erhverves af ESAB

Fusionen styrker vores tilbud til branchen som en førende leverandør af løsninger til gasstyringsudstyr.

• Sundhedspleje, sundhedsvæsen

GCE Group er Europas førende gasudstyrselskab. Vi sikrer, at kunder inden for sundhedsområdet, laboratorie og industrien har en sikker og effektiv gasforsyning.

GCE har fire forretningsområder: ventiler, skære- og svejseteknologier, sundhedspleje og centrale gassystemer. Sammen udvikler, fremstiller og tilbyder GCE en lang række gasanvendelses udstyr: fra ventiler, trykregulatorer og svejsedyser til svejsning og skæring til sundhedsudstyr og sofistikerede medicinske gasforsyningssystemer. GCE Healthcare er ansvarlig for vores Zen-O og Zen-O Lite bærbare iltkoncentratorer, der forbedrer livskvaliteten for patienter med åndedrætsbesvær ved hjælp af Rate Responsive Therapy ™ og Clarity-software.

GCE Group består af 20 datterselskaber, der beskæftiger over 950 mennesker over hele verden. Hovedkontoret ligger i Malmø, Sverige. Siden 2018 har GCE været ejet af ESAB.

Christian Borrie

Pressekontakt Marketing Director GCE Group och Regional Manager GCE Norden +46 703 15 27 50

Emma Axbacke

Pressekontakt Marketing Coordinator GCE Norden Norden +46706224922