Foto: Odense Sport & Event

Nyhed -

Oplev morgendagens teknologi og nyheder til Skandinaviens største fagmesse inden for VVS

D. 12.-14. oktober løber VVS-messen af stablen i Odense Congress Center, som kommer til at danne ramme for tre dage spækket med spændende stande, relevante seminarer og faglige forum. ”Vi er nødt til at bakke op om årets vigtigste messe,” siger direktør for en af de største udstillere.

Skandinaviens største fagmesse inden for VVS, arrangeret i samarbejde mellem brancheorganisationen VELTEK og Odense Congress Center, skulle oprindeligt have været afholdt tilbage i april, men grundet corona og dertilhørende restriktioner, måtte både udstillere og gæster vente lidt længere. Nu hvor restriktionerne er opholdt, åbner kongrescenteret snart dørene op for udstillere og gæster fra hele landet. VVS-messen har alle år været fuldt booket og endda med venteliste, og heldigvis er der også stor opbakning til messen i år:

Det er så dejligt, at vi igen kan åbne dørene op for udstillere og gæster. Vi ved, hvordan vores gæster elsker at gå på opdagelse og møde de forskellige udstillere. Den smalltalk og dialog, der er rum for til messen, kan slet ikke sammenlignes med online events,” udtaler Louise Jørgensen, projektleder på VVS-messen.

I 2019 kom de fleste besøgende til messen med formålet om at holde sig orienteret og opnå ny viden, se nyheder og etablere/vedligeholde kontakter. Dette vil messen naturligvis også danne rammerne for i år, men som noget nyt vil VVS-messen tilføje et fagligt forum, hvor der sættes fokus på aktuelle emner og problemstillinger inden for VVS-branchen.

En af udstillerne, der har set særligt frem til at deltage i messen, er sanitetsvirksomheden Geberit, der er med for fjerde gang. I år er Geberit både til stede med stand, seminarer og et udendørs showroom på hjul, hvor besøgende kan komme forbi og se nærmere – og endda prøve – de forskellige AquaClean douchetoiletter, der er det moderne luksustoilet. Begejstringen for endelig at kunne deltage i en fysisk messe igen er stor:

”Det er vigtigt for Geberit at støtte op om VVS-messen. Vi er en social branche, og det giver noget særligt med det personlige møde og at kunne vise vores produkter frem i virkeligheden,” fortæller Bent Knudsen, Geberits danske direktør, som glæder sig til igen at se kunder, leverandører og forhandlere efter en periode med mere digital dialog end sædvanligt.

Til messen vil Geberit præsentere helt nye produkter fra både Geberit og ifö, heriblandt det nye flowoptimerede PEX-system FlowFit og helt nye badeværelsesmøbler.

Vi har over de seneste år gennemgået en transformation til primært at være en leverandør af tekniske produkter til nu også at have fokus på produkter foran væggen såsom toiletter, vaske og møbler. Så dem glæder vi os ekstra meget til at vise frem på messen,” afslutter Bent Knudsen.

Om VVS-messen ’21

Hvor?
Odense Congress Center

Hvornår?
Tirsdag den 12. oktober, 08.30-16.00
Onsdag den 13. oktober, 08.30-16.00
Torsdag den 14. oktober, 08.30-15.00

Det koster ikke noget at deltage i messen, men det kræver, at man er tilmeldt og registreret.

Tilmelding her: my.eventbuizz.com/event/vvs21

Anja Hellberg

Pressekontakt Partner & kommunikationsrådgiver +45 2858 8076
Karin Busk Thygesen

Pressekontakt Marketingkoordinator +45 24 94 45 81

Innovative sanitetsløsninger til moderne badeværelser

Geberit-gruppen, der har aktiviteter verden over, er førende på markedet i Europa inden for sanitetsprodukter. Som en integreret koncern har Geberit en meget stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande og er derfor i stand til at levere unik merværdi inden for både sanitetsteknologi og badeværelseskeramik.
Produktionskapaciteten omfatter 26 produktionsanlæg, hvoraf de 4 har oversøiske placeringer. Koncernens hovedkvarter ligger i Rapperswil-Jona i Schweiz. Med omkring 12.000 medarbejdere i over 50 lande genererede Geberit en nettoomsætning på 3,5 mia. CHF i 2021. Geberits aktier er børsnoteret på SIX Swiss Exchange. Geberits aktier har været børsnoteret på SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Lægårdsvej 26
8520 Lystrup