Nu også med flyttehjælp i Odense og Aalborg

D.1. december 2016 åbnede Gloove også op i studiebyerne Odense og Aalborg. Her vil Odenaseanerne og aalborgenserne nu også få tilbud om Glooves flyttehjælp.

Gloove, som blev etableret i maj 2016, er foruden København og Aarhus nu også at finde i Danmarks 3. og 4. største byer.

Gloove har i det tidlige efterår været i gang med at ansætte flyttehjælpere, såkaldte gloovers, således at der pr. 1. december også kunne tilbydes nem og billig flyttehjælp i disse byer. Kendetegnene ved de ansatte er, at samtlige er studerende i den pågældende by.

Læs også “Flyttefirma — Hvilket skal jeg vælge?”

Studiebyen Odense rundede i dette år et befolkningstal på ca. 200.000 mennesker, heriblandt mange studerende. Dette har faktum har også været med i Glooves overvejelser i forhold til valg af by. Det skyldes at frekvensen af flytninger i studiebyer ofte er højere end i byer, som ikke kendetegnes som studiebyer. Frekvensen af tilflytninger og fraflytninger er naturligvis høj og dette ses især ved studiestart på de forskellige uddannelser i den fynske hovedstad.

Ligeledes tegner Aalborg sig for ca. 130.000 indbyggere, hvor også antallet af studerende er så højt, at Gloove har valgt, at det skal være en af markedernehvor billig flyttehjælp skal udbydes.

Odenseanerne og aalborgenserne vil altså fra årets sidste måned kunne nyde godt af et nytænkende flyttefirma, hvor nedpakning, pålæsning, aflæsning og den gode flytteoplevelse er i hovedsædet. Uanset flytteopgave eller flyttetype, vil Gloove have fokus på at flytningen foregår i øjenhøjde, hvor flyttehjælpen kommer i form af en lokal studerende fra, i dette tilfælde, Odense eller Aalborg.

Gloove matcher dig op med friske og servicemindede studerende fra din lokale by, København, Aarhus, Odense og Aarhus. For 195 kr. i timen kan du booke en eller flere af vores gloovers, der vil hjælpe til ved din flytning, omrokering eller af- eller pålæsning. Det er kort og godt en flytning på dine betingelser, hvor du styrer slagets gang.