GLS' hjemmeside er desværre ustabil i disse dage.

GLS udsat for DDoS angreb

Et DDos angreb er en massiv række henvendelser til GLS’ systemer, der desværre bevirker, at de bliver overbelastede og dermed periodisk ikke er tilgængelige.

Det er vigtigt for GLS at slå fast, at dette sker uden for GLS og ingen data er kompromitterede.

Det bevirker, at vores systemer - heriblandt vores hjemmeside - kører ustabilt og i perioder er helt utilgængelige.

Vi beklager den ulejlighed, dette medfører og arbejder på højtryk på at løse og skærme GLS mod dette.

GLS Denmark og GLS koncernen -

Kvalitetsførende inden for pakkedistribution i Europa.

GLS Denmark og GLS Express er selskaber af GLS, General Logistics Systems B.V. (med hovedsæde i Amsterdam). GLS leverer pålidelige pakkedistributionsløsninger af høj kvalitet til mere end 200.000 kunder og tilbyder derudover ekspres- og logistikydelser. "Kvalitetsførende inden pakkelogistik" – sådan lyder grundprincippet i GLS. Med egne selskaber og partnere dækker koncernen 45 lande, og er forbundet med hele verden via kontraktlige aftaler. Med sit vejbaserede netværk er GLS en af de førende udbydere af pakkedistribution i Europa. Koncernen er også til stede i Canada og på USA’s vestkyst. GLS råder over ca. 70 centrale og regionale hubs og ca. 1.400 depoter og agenturer. Omkring 19.000 medarbejdere, ca. 26.000 distributionsbiler og ca. 3.500 line hauls arbejder hver dag for GLS. I regnskabsåret 2018/19 transporterede GLS 634 mio. pakker og opnåede en omsætning på 3,3 mia. euro.

Marketing og kommunikation

Pressekontakt GLS Denmark og GLS Express 76 33 11 00