Goodyear opnår DAF's højeste leverandørvurdering for tredje år i træk

Goodyear opnår DAF's højeste leverandørvurdering for tredje år i træk

Goodyear er glade for at kunne meddele, at de er blevet tildelt den prestigefyldte ‘Master’-vurdering af DAF for tredje år i træk. DAF's Supplier Performance Management-program (SPM) vurderer leverandører på baggrund af præstationer inden for forskellige kerneområder, herunder produktudvikling, driftssupport og tilpasning til DAF's forretningsmål.

Leverandørerne kan deltage i tre kategorier: Achiever, Leader og Master. 'Master' er forbeholdt leverandører, der konsekvent udviser enestående præstationer og aktivt fremmer samarbejdet med DAF.

"Vi er stolte over, at vi har modtaget vurderingen ‘Master’ fra DAF for tredje år i træk," siger Xavier Fraipont, VP Commercial PBU EMEA hos Goodyear. "Denne anerkendelse vidner om vores teams utrættelige indsats for at levere højtydende produkter og fremragende support til DAF. Den afspejler også det dybt rodfæstede partnerskab mellem Goodyear og DAF, som bygger på et fundament af tillid, kvalitet og gensidig succes”.

"Vi er fast besluttede på at nå de højeste standarder for kvalitet og service, og vi ser frem til samarbejdet med de førende i lastbilsektoren i de kommende år. Ved at prioritere vores kunders behov og præferencer sikrer Goodyear, at vi leverer produkter og tjenester, som har værdi for vores kunder og som de er tilfredse med. Denne vilje til at sætte kunden i centrum afspejles i alle aspekter af Goodyears aktiviteter, lige fra produktudvikling til eftersalgssupport." – tilføjer Fraipont.

At Goodyear bevarer 'Master'-vurderingen er en kraftig understregning af virksomhedens engagement i et tæt samarbejde med OEM'er. Ved at opretholde denne prestigefyldte status i tre år i træk har Goodyear i høj grad vist, at de formår at levere enestående værdi til deres kunder.