Vi har "The Golden Eagle"!

Peter Prevc, der i øjeblikket er den mest vindende skihopper i verden, har kronet en fantastisk sæson med en sejr i Four Hills Tournament. Gorenje lykønsker ham med dette fremragende resultat og er stolte over at have kunnet bidrage til denne succes som hovedsponsor for Sloveniens vintersportshold.

Peter Prevc afsluttede i går i Bishofshofen en række fremragende præstationer i den 64. Four Hills Tournament med en førsteplads i konkurrencens sidste runde. Med tre sejre og en tredjeplads var Prevc i stand til at vinde Four Hills Tournament og løftede stolt The Golden Eagle – vinderpokalen i denne prestigefyldte konkurrence. I FIS World Cup for skihop ligger Peter Prevc i øjeblikket på en solid førsteplads med seks sejre indtil nu.

Gorenje Group har været hovedsponsor for Sloveniens vintersportshold i hele 25 år og er stolte over at støtte Peter og hans holdkammerater på deres vej til succes. Vi glæder os over, at vores navn flyver højt og langt i alle skihopskonkurrencer med Peter og resten af holdet.

Tillykke til Peter Prevc med hans triumf – vi ser frem til nye sejre!

• skihopper
  • vintersport